van wat je zo op internet leest komt het -als je een keer of 10 probeert- soms wel eens door, maar zo gek ben ik ook weer niet
Code: Selecteer alles
€15.00
Standaardprijs €19.00
/30 Dagen
All in One 15
600Nationale Minuten
OnbeperktNationale sms'jes
3 GBNationale Data
We zijn nog niet nieuwjaar (maar we beginnen er naartoe te gaanproximusboyke schreef:zoals ik eerder al zei en ook over heb geschreven hier ergens is dit geleden van pasen 2016.
Ik ga je rond nieuwjaar nog eens aanspreken over de bevindingen
Online herladen krijg je ook 10% extra. Weet niet of dat voor automatisch ook zo is. Dus 10 EUR in de winkel is 11 EUR online, en je hoeft er niet voor naar de winkel :-pkrisken schreef: De kaartjes kochten we vroeger bij de wekelijkse boodschappen maar nu gaat het rechtstreeks van de Visakaart zodat we telkens op tijd herladen zijn. Ik kijk uit wat LycaMobile gaat doen met de Europese wetgeving die komende zomer in voege treed met betrekking tot roamingverkeer binnen de EU.
Maak je je geen zorgen, dat je er niet meer weggeraakt met zo'n helpdesk?krisken schreef:Het blijft natuurlijk een cheapass provider met typische cheapass problemen : een helpdesk die zijn naam niet waard is. Je word vrij snel geholpen via Twitter en Facebook maar dit kan/mag uiteraard niet de bedoeling zijn. Maar eens je het stadium van nummeroverdracht etc voorbij bent moet je je niet veel zorgen meer maken.
Ik kijk uit wat LycaMobile gaat doen met de Europese wetgeving die komende zomer in voege treed met betrekking tot roamingverkeer binnen de EU.
Bij mij alleszins niet (Huawei en MiFi). Dit omdat Lycamobile tethering blokkeert.proximusboyke schreef:werkt lyca eigenlijk in een mifi bakje
Proximus op 3G was bij mij ongeveer 24 Mb met Speedtest.net.lanadekat schreef:Ik zal binnenkort ook eens wat speedtests doen. Voorlopig nog Mobile Vikings en Base maar ik ben van plan om 1 naar Orange over te zetten en de ander naar Lycamobile.
Hoeveel verbruikt zo'n speedtest maximum?