Een abo met klantentevredenheid van 100% bestaat niet.
Breng een gratis abo uit en 0.005€ per verbruikte minsms mb dan nog ga je mensen hebben die niet tevreden zijn

Ik zie het probleem. Pak gewoon een 3de kleine erbij.r2504 schreef:Je neemt zelf 2 GBDetpet schreef:Hoe verdeel je 5gb over 4kaarten (2 volw + 2 kind) Ik kan toch niet 1 kind benadelen...
Dat is inderdaad een probleem. Misschien moeten we die marketing jongens bij Telenet een voorstel doen:Tomby schreef:Dit kan dus niet, en is ook iets dat we hier al direct op het forum ontdekt hebben toen Wigo announced was. Je moet de data per GB alloceren, en dat is dus gewoon belachelijk zoals nickz hierboven ook illustreert.philippe_d schreef:De 2 volwassenen elk 1GB, de kinderen elk 1.5 GB?
Wees blij, vorige week waren we bij kennissen en daar had de zoon ook de toegekende limiet overschreden met een factuur van boven de 400€ én je merkt het pas bij de eerstvolgende factuur.Nilos schreef:Bij deze zou ik iedereen die overschakelt naar Wigo toch eens willen waarschuwen.
Met als resultaat natuurlijk dat bij mijn eerste rekening dochter lief ongeveer 5GB mobiele data had verstookt. Kind kan er niet aan doen want de maand ervoor stopte 4G gewoon als de limiet bereikt was.
Bij roaming moet de ISP een sms sturen en blokkerencadsite schreef:Hebben jullie er al eens aan gedacht om zelf ook verantwoordelijkheid te nemen?
Er zijn tellers van de leveranciers.
Daarnaast bestaan er apps die je verkeer bijhouden en je kunnen verwittigen of toegang stopzetten.
Zou een isp beter kunnen? Absoluut, maar doe in afwachting zelf al wat je kan.
Waarom moet "de overheid" altijd voor alles zorgen??bruma schreef:Inderdaad waar blijft de overheid
Opgelet: heb je een WIGO? Dan kan je alleen een herinnering en geen limiet instellen.
Je krijgt van ons standaard een gratis verbruiksherinnering via sms…Je kan daarnaast nog andere herinneringen kiezen:
- als 90% van het inbegrepen verbruik van je abonnement op is.
- als het inbegrepen verbruik van je abonnement op is (aparte herinneringen voor belminuten, sms'en en data).
- bij € 50 extra verbruik.
- als het inbegrepen verbruik van je abonnement bijna op is (75% bereikt).
- bij extra verbruik van € 5, 10, 15, 25, 30, 75 en 100.
- als het inbegrepen verbruik van je optie op is.
Iemand die aan 400€ ligt, heeft standaard al 3 verwittigings-sms gekregen, en daarnaast kan je nog 8 bijkomende sms'en instellen: dus larie dat je het pas merkt bij de volgende factuur.bruma schreef:Wees blij, vorige week waren we bij kennissen en daar had de zoon ook de toegekende limiet overschreden met een factuur van boven de 400€ én je merkt het pas bij de eerstvolgende factuur.
hoeft niet maar waarom wel bij roaming en niet bij nationaal? 2 maten en 2 gewichten van iemand die men Minister TELCO noemt, ooit gedacht een intelligent mens te zijnphilippe_d schreef:Waarom moet "de overheid" altijd voor alles zorgen??bruma schreef:Inderdaad waar blijft de overheid
Denk jij, waarom werd de 'verbruik verder' notificatie ingesteld voor roaming denk jeKlanten zijn toch volwassen genoeg om de voorwaarden te lezen voor je een abonnement aangaat.
Wie krijgt die smssen, hoofdgebruiker of gebruiker
Alles staat toch duidelijk op de site:Opgelet: heb je een WIGO? Dan kan je alleen een herinnering en geen limiet instellen.
Je krijgt van ons standaard een gratis verbruiksherinnering via sms…Je kan daarnaast nog andere herinneringen kiezen:
- als 90% van het inbegrepen verbruik van je abonnement op is.
- als het inbegrepen verbruik van je abonnement op is (aparte herinneringen voor belminuten, sms'en en data).
- bij € 50 extra verbruik.
- als het inbegrepen verbruik van je abonnement bijna op is (75% bereikt).
- bij extra verbruik van € 5, 10, 15, 25, 30, 75 en 100.
- als het inbegrepen verbruik van je optie op is.
Iemand die aan 400€ heeft standaard al 3 verwittigings sms gekregen, en daarnaast kan je nog 8 bijkomende sms'en instellen: dus larie dat je het pas merkt bij de volgende factuur.bruma schreef:Wees blij, vorige week waren we bij kennissen en daar had de zoon ook de toegekende limiet overschreden met een factuur van boven de 400€ én je merkt het pas bij de eerstvolgende factuur.
Ik ben geen mobile klant bij TNAls je geen limiet wilt, dan is WIGO de verkeerde keuze.
Logisch, want telecomoperatoren zijn niet verplicht om je mondeling te informeren.Nilos schreef:Telenet heeft mij hier dus NIETS van verteld.
Quote uit volledige post: https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 20#p657985raf1 schreef:Na enkele facturen zal je wel inzien dat elk gezinslid dat oud genoeg is om alleen met de fiets naar school te rijden ook oud genoeg is om zelf z'n smartphonebudget te beheren in de vorm van een prepaidformule bij Mobile Vikings, Base, Jim Mobile of Orange.
Onzin. Er heerst totaal geen duopolie op de mobiele telecommarkt. Er zijn drie netwerken met 3 operatoren en tientallen virtuele providers zoals Mobile Vikings of Aldi Talk. Er is voor elk wat wils op de mobiele telecommarkt.tom35 schreef:Zolang er hier een duopolie heerst gebeurd er niets
Natuurlijk is dit correct.tom35 schreef:grappig om te lezen dat er hier bij zijn die de verantwoordelijkheid o zo graag bij de gebruiker leggen. Dit klopt deels MAAR, er zit een grote maar achter dit verhaal. De providers gebruiken dit systeem als een melkkoe. Het is BS dat ze dit niet kunnen blokkeren, je gelooft nu toch zelf niet dat de software om de pre-paid kaarten een volledige andere software is dan die voor de gewone abbo's te beheren.
Tenzij jij een andere formule hebt bij MV (welke?) wordt je niet afgesneden op het ogenblik dat je over je datalimiet gaat, maar betaal je voor data met je resterend belkrediet (surf je aan € 0,10/MB).ITnetadmin schreef:Mijn MV meter is up to date tot bijna op de minuut, en ik garandeer je dat ie me afsnijdt de moment dat ik over mijn datalimiet ga.
Als dit je criterium is dan heb je nog voor veel te vechten.ITnetadmin schreef:Dit zijn borderline illegale praktijken (grenzend aan fraude) die gerust volledig illegaal mogen worden; het is nl bewezen dat het wél kan, dus kan onwil echt de enige reden zijn.
Staat die berekening van je 19,12€ ergens, want al verschillende malen gelezen zonder te weten hoe je eraan komt!proximusboyke schreef:ITnetadmin dat is zever e.
Ik bvb ben daar heel tevreden mee, ik vind nergens een formule met onbeperkt smsen onbeperkt bellen en 5gb data voor 19.12€
dus van mij mag die formule blijven bestaan
Zo'n teller zit al jaren gewoon in Android ingebouwd. Nadeel: als je de grens oversteekt, blijft die gewoon verder tellen, ook al heb je dan een andere limiet.cadsite schreef:Daarnaast bestaan er apps die je verkeer bijhouden en je kunnen verwittigen of toegang stopzetten.
Je komt hier de WIGO formule afbreken, waarbij je geen datalimiet kunt instellen, met als voorbeeld jouw MV data-only sim.ITnetadmin schreef:Dit zijn borderline illegale praktijken (grenzend aan fraude) die gerust volledig illegaal mogen worden; het is nl bewezen dat het wél kan, dus kan onwil echt de enige reden zijn.
Mijn MV meter is up to date tot bijna op de minuut, en ik garandeer je dat ie me afsnijdt de moment dat ik over mijn datalimiet ga.
Verder: mijn MV formule is de data only formule.
Als je meestal toekomt met 1GB dan is een gewone sim veel interessanter omdat je dan met de datafocus de 10€ bundel kan nemen. Met de overschot aan belwaarde kan je bv je meerverbruik betalen of een roaming bundel aankopen (of zelfs roamen tout court)...ITnetadmin schreef:PS: mijn datasim steekt in een mifi unit; ik heb dus geen nut aan de belminuten of smsjes
Ik verbruik ook die 2GB zelden op 30 dagen (nog zoiets schandaligs, het vervallen van ongebruikte data), en destijds hadden de abbos geen 4GB iirc.
hicadsite schreef:'t Is hier weer heel zwart wit...
Ik verdedig de gangsterpraktijken niet, maar heb bewust een abonnement ipv prepaid, ondanks dat me dat iets meer kost. Net omdat ik niet wil geblokkeerd zitten als mijn krediet op is.
Ik vind niet dat ze je automatisch moeten blokkeren, maar ben het er wel mee eens dat ze je de optie moeten geven.