Poorten geblokkeerd ?
Geplaatst: 17 apr 2016, 18:55
Hallo,
Ik zit met een probleem...
Situatie:
- Scarlet internetverbinding (trio abo)
- Blue Iris Server op poort 10000
- Mobistar Internet On Mobile
Probleem:
Sinds kort kan ik de Blue Iris Server niet meer over 4G bereiken. Wel nog via publieke en FON hotspots.
Oplossingsdenkpiste:
Poort 10000 geblokkeerd bij Mobistar sinds 1 week
Wat heb ik hiervoor gedaan om het probleem op te lossen ?
- Contact met klantendienst
Gevolg:
6 openstaande dossiers en oplossingen als steek uw simkaart eens in een ander toestel blablabla maar op de vraag of deze poort geblokkeerd is krijg ik geen antwoord. 'Ik geef het door aan de technische dienst!' en 1 week later zijn we nog geen stap verder
Extra:
Poort 40000 geprobeerd => ook niet bereikbaar
Iemand een idee ?
Ik zit met een probleem...
Situatie:
- Scarlet internetverbinding (trio abo)
- Blue Iris Server op poort 10000
- Mobistar Internet On Mobile
Probleem:
Sinds kort kan ik de Blue Iris Server niet meer over 4G bereiken. Wel nog via publieke en FON hotspots.
Oplossingsdenkpiste:
Poort 10000 geblokkeerd bij Mobistar sinds 1 week
Wat heb ik hiervoor gedaan om het probleem op te lossen ?
- Contact met klantendienst
Gevolg:
6 openstaande dossiers en oplossingen als steek uw simkaart eens in een ander toestel blablabla maar op de vraag of deze poort geblokkeerd is krijg ik geen antwoord. 'Ik geef het door aan de technische dienst!' en 1 week later zijn we nog geen stap verder
Extra:
Poort 40000 geprobeerd => ook niet bereikbaar
Iemand een idee ?