Pagina 1 van 1

Vacature

Geplaatst: 12 sep 2015, 15:07
door Koelreuteria

Re: Vacature

Geplaatst: 12 sep 2015, 16:50
door Goztow
Oei, hebben ze iedereen buiten gegooid?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Vacature

Geplaatst: 12 sep 2015, 21:27
door Joe de Mannen
Ze zoeken maar 1 persoon voor al die jobs misschien ☺

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Vacature

Geplaatst: 13 sep 2015, 00:36
door Splitter
benieuwd of ze eigenlijk wel iemand kunnen betalen? :)
ze maken nog steeds elk jaar verlies, en ze hebben (vorig jaar?) pas een boete van het bipt gehad...

Re: Vacature

Geplaatst: 13 sep 2015, 21:43
door Uzzi
Ik heb net even een blik geworpen op de jaarrekening van 2013 (die van 2014 is nog niet neergelegd) :
* Negatief eigen vermogen van €376.389
* Meer dan 1 miljoen schulden, bijna allemaal op korte termijn (minder dan 1 jaar). €871.738 schulden bij leveranciers (Belgacom ?)
* Verlies van €198.346 in 2013. In 2012 was er een winst van €49.052. Gecumuleerd verlies over de afgelopen boekjaren bedraagt €461.549
* In 2013 3 personen in dienst (2,9 voltijds equivalenten)

Bottom line : van zo'n jaarrekening wordt je niet vrolijk ...

Re: Vacature

Geplaatst: 13 sep 2015, 22:17
door Heronic
Hoe kunnen die blijven bestaan dan?

Re: Vacature

Geplaatst: 13 sep 2015, 22:25
door Goztow
Totdat Belgacom er de stekker uit trekt.

Re: Vacature

Geplaatst: 13 sep 2015, 22:35
door Splitter
ach, ze houden het toch langer vol dan adsl2fit en realdsl :)

Re: Vacature

Geplaatst: 18 sep 2015, 12:10
door R2D2
Ik heb weet van (langdurig) onbetaalde facturen bij nog andere leveranciers. Het ziet er naar uit dat Dommel een aflopende zaak is.
Jammer, want ze zijn begonnen als competent en competitief hosting bedrijf met goede service en (wellicht door hun kleinschaligheid) zeer goede klantenservice.
Dan is er acces en telefonie bijgekomen maar tegelijk ook administratieve chaos en zeer slechte support. En de hosting werd stopgezet.
Ze hebben een pioniersrol gespeeld als prijzenbreker en tegen de downloadlimiet maar hun aanhoudend slechte klantendienst heeft de schaalvergroting blijkbaar verhinderd.
Ook hun aanbodverbreding naar mobilofonie toe komt wellicht te laat in de strijd tegen de triple-play/quadrupleplay spelers.

Ik was zelf jarenlang klant bij Dommel (eerst voor hosting, later voor acces) maar de administratieve chaos en de slechte communicatie deden mij switchen richting Telenet.

Ik was ontevreden over de snelheid (up en down) en stelde hen de vraag wat daaraan kon gebeuren. Ik vroeg dus welk product beter geschikt zou zijn maar kreeg als antwoord een mail met wat technische termen waar ik niets mee was. Een bijkomende vraag van mij kreeg een nog korter en onbruikbaar antwoord.
Als ze een commerciële vraag niet herkennen als dusdanig en een verkoop missen op die manier, dan is het gewoon hun eigen fout.

Hopelijk hebben de huidige klanten niet te veel last als de zaak daar echt over kop gaat.