Pagina 1 van 1
Skynet -> Lagstoten
Geplaatst: 01 jul 2004, 17:41
door Gastjuh
Sinds vandaag heb ik tijdens het gamen op de 30 seconden ne lagstoot van 5 seconden (ping 999 in online games).
Iemand waar ik geregeld mee samenspeel heeft dit al iets langer, ongeveer een 3 weken.
Maar als ik dan naar skynet bel zeggen ze dat er geen problemen zijn ....
Wa doe ik nu best ?
Geplaatst: 01 jul 2004, 17:45
door wem
ping resultate doorsture, dan kunne ze nimmer ontkenne da er geen probleem is. Ook duidelijk aan hen late wete da ge ni me spyware en dergelijke zit op u pc (da is bij TN toch het eerste standaard mailtje da ze sture: hebt ge gene spyware, het volgende is: doe deze en deze teste)
en als ze daar ni op reagere kunt ge nog altij ombudsman telecom inschakele ...
Geplaatst: 01 jul 2004, 18:30
door Pengu
raar maar ik heb het ook, het is niet om de 30 seconden bij mij maar willekeurig.... en enkel Zweedse servers (hoge packetloss)
Geplaatst: 02 jul 2004, 00:51
door Davy_117
Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
Geplaatst: 02 jul 2004, 03:03
door Raindog
Davy_117 schreef:Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
al eens gebeld naar de helpdesk van uw provider? evt lijntest laten uitvoeren... die mensen zullen dat met veel plezier voor u doen

Geplaatst: 02 jul 2004, 08:26
door Sasuke
Davy,
Dat zijn synch errors en zijn te wijten aan een lijnprobleem (te ver van de centrale ?) of aan uw binnenbekabeling. Heeft waarschijnlijk weinig met je ISP zelf te maken. Maar zij kunnen uiteraard wel een lijntest laten uitvoeren zodat je zeker bent waar het zit.
Grtz,
Sasuke
Geplaatst: 03 jul 2004, 17:26
door Damastaer
Davy_117 schreef:Ik heb geregeld "adsl signal lost",soms zelfs 3 keer op een paar uur tijd,is da normaal?
misschien je telefoonbedrading in huis tjsekken......
Als het dat niet is bellen naar Belgacom, zeggen dat er iets mis is met de bekabeling buiten, en laat ze het controleren, en niet beginnen met te zeggen dat je hoge pings hebt nee, nee, gewoon direct zeggen dat er iets mis is bij hun, werkt altijd ...
Geplaatst: 03 jul 2004, 18:14
door Davy_117
Zal ik doen,nochtans heb ik vandaag nog geen enkele keer signal lost gehad,mss toeval wie weet.
Anyway ik ga belle maandag voor lijntest zodat ik weet wat het probleem is.