(on)beschikbaarheid VoIP provider?
Geplaatst: 23 jul 2015, 18:45
Hier zijn al een aantal berichten voorbij gekomen over de uitval van Weepee en zelf hebben wij ook al de mededeling gekregen dat we niet bereikbaar waren.
Bovendien heb je zelf geen zicht wanneer dat telkens voorvalt als je niet toevallig zelf uitbelt, iemand anders u erop wijst of je het aan de status van de lijn ziet op het moment van uitval, hetgeen wel vervelend is.
Weepee zelf communiceert daar ook niet over terwijl ik van mening ben dat ze er meer imagoschade mee hebben door het niet te doen maar bon, dat is een opinie.
Is dat de typische uitval die je bij iedere provider - of dat nu voor internet, VoIP, hosting, ... is - er maar moet bijnemen of is dat in dit geval bij bv OVH anders/beter/slechter?
Hiermee wil ik geen afbreuk doen aan een of andere provider maar wel er wat meer zicht op krijgen en evt ervaringen uitwisselen.
Bovendien heb je zelf geen zicht wanneer dat telkens voorvalt als je niet toevallig zelf uitbelt, iemand anders u erop wijst of je het aan de status van de lijn ziet op het moment van uitval, hetgeen wel vervelend is.
Weepee zelf communiceert daar ook niet over terwijl ik van mening ben dat ze er meer imagoschade mee hebben door het niet te doen maar bon, dat is een opinie.
Is dat de typische uitval die je bij iedere provider - of dat nu voor internet, VoIP, hosting, ... is - er maar moet bijnemen of is dat in dit geval bij bv OVH anders/beter/slechter?
Hiermee wil ik geen afbreuk doen aan een of andere provider maar wel er wat meer zicht op krijgen en evt ervaringen uitwisselen.