Pagina 1 van 1

Callcenter software

Geplaatst: 19 feb 2015, 15:32
door xieem
Userbase leden,

Welke software wordt er gebruikt als men belt naar helpdesk lijnen van Belgacom/Telenet etc.

Ik heb het over de software die bijvoorbeeld vraagt naar "toets uw volledige telefoonnummer in en sluit af met een #" en hoe werkt deze software precies.

Mvg,

Maxime

Re: Callcenter software

Geplaatst: 19 feb 2015, 15:57
door rpr
Telefooncentrale software.
Belgacom gebruik Alcatel telefooncentrales.
Asteriks (open-source) kan hetzelfde doen.

Re: Callcenter software

Geplaatst: 19 feb 2015, 16:06
door VOiD
Avaya/Genesys

Re: Callcenter software

Geplaatst: 19 feb 2015, 16:07
door xieem
Top!

Re: Callcenter software

Geplaatst: 19 feb 2015, 16:20
door meon
Hier ook Avaya, nu Genesys (wegens Lync-integratie). Het gaat verder dan enkel zo'n IVR-menu. Uw agents hebben skills en afhankelijk van die skills (kunnen op basis van de eerdere keuzes in de IVR) bij de éne dan wel de andere agent aankomen, bijvoorbeeld op basis van taalkeuze, kennis van bepaalde systemen, ... En daar kunnen dan ook statistieken en dashboards voor op schermen uit komen, ...

Re: Callcenter software

Geplaatst: 19 feb 2015, 22:26
door gimic
Voxtron Communication Center i.s.m Pabx of Lync