Verwerking van betalingen
Geplaatst: 13 jan 2015, 16:16
De vertragingen in verwerkingen van de betalingen beginnen absurd te worden.
Vorige maand werd mijn connectie afgesloten voor een week omdat het een anderhalf- 2 weken duurde tot ze mijn betaling hadden verwerkt. Ik vond het al raar dat ik herinneringen bleef krijgen terwijl ik al had betaald. Als gevolg tientallen euro's kosten na dagelijks te bellen naar dommel. Zonder verbinding, dus alles mobiel moeten doen aan veel hogere prijzen.
Mijn betaling voor de speedpack, waarvan de prijzen langs geen kanten kloppen, duurde ook even lang.
Nu heb ik de abonnement voor volgende maand wat vroeger betaald, maar na een week nog geen enkel bevestiging. Als ze nog eens mijn verbinding durven aanraken ga ik het contract na 9 jaar beƫindigen. En hun ongelooflijke irrelevante reacties, waarvan je denkt, ben ik met een muur aan het praten, maken het nog erger.
Vorige maand werd mijn connectie afgesloten voor een week omdat het een anderhalf- 2 weken duurde tot ze mijn betaling hadden verwerkt. Ik vond het al raar dat ik herinneringen bleef krijgen terwijl ik al had betaald. Als gevolg tientallen euro's kosten na dagelijks te bellen naar dommel. Zonder verbinding, dus alles mobiel moeten doen aan veel hogere prijzen.
Mijn betaling voor de speedpack, waarvan de prijzen langs geen kanten kloppen, duurde ook even lang.
Nu heb ik de abonnement voor volgende maand wat vroeger betaald, maar na een week nog geen enkel bevestiging. Als ze nog eens mijn verbinding durven aanraken ga ik het contract na 9 jaar beƫindigen. En hun ongelooflijke irrelevante reacties, waarvan je denkt, ben ik met een muur aan het praten, maken het nog erger.