Pagina 1 van 1

Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 15:09
door jos123
Deze morgen mailtje van 123inkt.nl gekregen, als nu iedereen dat zou doen.
Geachte heer/mevrouw,

Allereerst de beste wensen voor 2015!

Op 31 december hebben wij uw bestelling in ons magazijn verwerkt en klaargezet voor PostNL. Helaas is door een menselijke fout bij PostNL de vrachtwagen niet ingepland waardoor er geen pakketten zijn opgehaald. Vanmorgen is uw pakket alsnog door PostNL bij ons opgehaald, zodat het zaterdag bij u aangeboden wordt.

Wij betreuren het dat er op de allerlaatste dag van het jaar alsnog iets is misgegaan met de verzending. Als compensatie hebben wij een gratis verzending op uw 123inkt.nl account geplaatst. Dit zal bij uw volgende bestelling automatisch worden toegepast.

Onze excuses voor het eventueel veroorzaakte ongemak!

Met vriendelijke groet,
[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 15:38
door Block
Ook netjes van jouw om een positieve ervaring te posten, misschien doen we dat we wel een beetje te weinig. :oops:

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 16:40
door heist_175
Van 123inkt schrik ik daar niet van.
Ontzettend goede website, strakke prijzen en een super goeie klantendienst.

Bij Amazon is uw pakket "onderweg" ook al is de voorziene afleverdatum al een week overschreden.
Bij een eerdere bestelling bij 123Inkt stond de printer als "voorradig" en uiteindelijk bleek dat niet te kloppen.
Heel open over gecommuniceerd: annuleren, wachten + compensatie.

Mijn zus had bij MyCom iets gelijkaardigs voor en mocht ook kiezen: annuleren of wachten.
Op zich is dat al goed, maar wachten + compensatie is toch iets klantvriendelijker.

Super tevreden van 123inkt, via mond-tot-mond-reclame hebben ze al veel inkt/toner/printers over de Moerdijk mogen sturen :)

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 17:25
door axs
Maar wel eentje verloren omdat ze geen creditcards / maestro aanvaarden....

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 20:59
door heist_175
Je betaalt toch gewoon achteraf de factuur?
Als ik bestel, sturen ze meteen op en betaal ik achteraf.

(tot €165, boven dat bedrag moet je altijd vooruit betalen op rekening)

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 21:04
door axs
Ik betaal bij voorkeur liefst via de creditcard van het werk, minste rompslomp achteraf. Ook niet meer echt van deze tijd dat men geen CC betalingen toelaat.
Beetje jammer dat ze het niet aanbieden... ben dan maar overgestapt naar tonershop, prijzen bijna identiek.

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 21:15
door Jack Daniels
Block schreef:Ook netjes van jouw om een positieve ervaring te posten, misschien doen we dat we wel een beetje te weinig. :oops:
Ik had hier een tijdje geleden al een topic over gestart:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... da#p576464

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Dat is pas service!

Geplaatst: 02 jan 2015, 21:29
door heist_175
axs schreef:tonershop
Even gekeken: ze hebben noch mijn printertype, noch de toner die ik nodig heb (Brother TN2310 - TN2320).

Maar ik kan uw frustratie rond betaalmethoden begrijpen.
Vanuit de winkel gezien: elke betaalmethode kost ook geld, hoe minder betaalmethoden hoe lager uw kosten...