Pagina 1 van 1

Transfer troubles

Geplaatst: 19 dec 2014, 08:04
door iceke
Ik ben een tijdje geleden overgestapt van Betamax naar OVH.
Nu heb ik ook mijn nummeroverdracht aangevraagd bij OVH, nummer stond bij WEEPEE en is voorzien voor 22-12
Sinds gisteren is mijn lijn blijkbaar niet actief. Als ik bel krijg ik een bandje met:Het oproepnummer dat u gevormd hebt is niet in gebruik...

Iemand een idee naar wie ik moet bellen op dit op te lossen ? Weepee ? OVH ?

Re: Transfer troubles

Geplaatst: 19 dec 2014, 08:38
door raf1
Checken bij welke operator het nummer zit via http://1299.be
Indien het nummer al bij OVH zit, moet je eerst het geporteerde nummer nog configureren in de webinterface: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 76#p564891
Daarna nog eens checken of het werkt en anders OVH support contacteren.

Indien het nummer nog bij Weepee zit, contacteer je hen best om te vragen wat er aan de hand is.

Re: Transfer troubles

Geplaatst: 19 dec 2014, 09:47
door iceke
Operator: BT
Telefoonnummer: 03XXXXX
Datum vandaag: 19-12-2014 09:46
Datum laatste database update 19-12-2014

Hmzzz, hier klopt iets niet

Re: Transfer troubles

Geplaatst: 19 dec 2014, 09:49
door UBremoved9108
Nummer zit dus bij Weepee (BT)

Re: Transfer troubles

Geplaatst: 19 dec 2014, 10:07
door ubremoved_15739
Ziet ge uw geporteerd nummer al in de Manager van OVH?
Als het er al is: niet vergeten er "iets" mee te doen (zoals toewijzen aan uw OVH lijn). :wink:
OVH_DDI.png
OVH_DDI.png (10.38 KiB) 1105 keer bekeken
Uiteraard moet bij de CRDC OVH komen te staan ipv BT.
Onlangs heeft hier nog iemand zo'n issue gemeld.
Dat was toen ook een vertrekkende klant van WeePee...

Re: Transfer troubles

Geplaatst: 19 dec 2014, 10:59
door iceke
Nee, ik zie het nog niet (en bij Weepee pakken ze ni af)

Re: Transfer troubles

Geplaatst: 20 dec 2014, 17:06
door iceke
't is opgelost, blijkbaar stoppen ze bij weepee om half 3 donderdag met werken... zodat Ovh op zaterdag half 3 de transfer kan rondkrijgen :bang: :bang: :bang:
Doe geen moeite om naar de dure 0903 helplijn te bellen, ze spelen daar hetzelfde bandje als op hun 0800 lijn.