Pagina 1 van 1

Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 08:37
door Verri
Hallo

Ik ben sinds kort een nieuwe klant bij Proximus. Ik heb er toen voor gekozen de installatie zelf te doen met een 'Doe het zelf installatiekit'.
Nu krijg ik voor het eerst een factuur en daar staat op dat ik ook de bbox zelf moet betalen?

Bij het bestellen van dit product werd vermeld dat er een eenmalige kost was van €50 voor de installatiekit.
Bij de beschrijving van de installatiekit staat er tusssen haken achter: bekabeling, splitter(s), modem, decoder

De bbox is toch de modem/decoder dus waarom krijg ik die dan nogmaals apart aangerekend?

Hopelijk kunnen jullie verklaring brengen. :-)
Alvast bedankt!

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 08:48
door axs
even bellen met proximus op 0800 22800 en vragen om rechtzetting.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 08:59
door jackho
@ Verri,

welk bedrag staat er op voor de modem dan ?
Je hebt het toch niet over je factuur onder myProximus, want daar wordt niet met alles rekening gehouden, enkel op de definitieve factuur.

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 12:30
door wied
http://www.proximus.be/nl/id_cr_infofic ... 12ed32c638

op de product-fiche staat duidelijk vermeld dat huur van modem inbegrepen is! Na tel naar klantendienst zullen zij een creditnota opstellen van 99,00€. Althans, zo is het mij toch vergaan...

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 12:58
door jackho
Dat is trouwens al altijd zo geweest dat je de bbox in bruikleen krijgt, tenzij je zelf kiest om er ene aan te kopen.
Dat zetten ze inderdaad onmiddellijk recht bij een eventuele verkeerde aanrekening, dat zal wel geen probleem zijn.

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 16:46
door Verri
jackho schreef:@ Verri,

welk bedrag staat er op voor de modem dan ?
Je hebt het toch niet over je factuur onder myProximus, want daar wordt niet met alles rekening gehouden, enkel op de definitieve factuur.
Voor de modem hebben ze €99 aangerekend, staat op de eindfactuur.

Bedankt aan allen die geantwoord hebben, ik ga maandag bellen voor een rechtzetting.

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 21:52
door dupondje
Je kan ook gewoon online factuur protesteren. Hier kan je vervolgens zelf het artikel/product/factuurlijn kiezen waarmee je niet akkoord bent.
Veel makkelijker nog dan te bellen :)

Re: Nieuwe klant, bbox betalen?

Geplaatst: 29 nov 2014, 23:08
door jackho
Verri,

hier wordt het mooi uitgelegd hoe je uw factuur online kunt betwisten en opvolgen