Pagina 1 van 1

Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 09 nov 2014, 13:04
door philippe_d
Duizende Proximus klanten in Wallonië zitten sedert zaterdag avond zonder internet en telefoon, als gevolg van sabotage activiteiten op 2 Belgacom gebouwen (regio Charleroi / Nivelles).
Proximus is al bezig met de herstellingswerken, maar de panne kan nog dagen duren.

Klanten kunnen via 0800/22800 vragen om hun vaste lijn door te schakelen naar de GSM

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... acom.dhtml

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 09 nov 2014, 21:54
door Joe de Mannen
Je zal maar wachtdienst hebben ....

J.

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 09 nov 2014, 22:27
door apestaart
De reacties op dat artikel van Het Laatste Nieuws zijn zoals gewoonlijk stompzinnig en zo onnozel en stom dat het groot is, die vinden dat maar normaal dat zoiets gebeurt, sterker nog ze hebben daar blijkbaar plezier in, de meeste reacties zijn van ontevreden Belgacom/Proximus klanten die eens hun gal moeten uitspugen. :x

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 09 nov 2014, 22:46
door TiTanium
Die groep heb je altijd, ongeacht de provider :)

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 09 nov 2014, 22:50
door jackho
Ja krantenartikels en reacties in krantenartikels !!!

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 09 nov 2014, 23:48
door Petervanakelyen
Ik vraag me af wat het motief was om in te breken en kabels door te knippen?

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 10 nov 2014, 06:59
door on4bam
Uitschakelen alarmsystemen? "Gewoon" vandalisme?

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 10 nov 2014, 07:01
door Trojan
apestaart schreef:De reacties op dat artikel van Het Laatste Nieuws zijn zoals gewoonlijk stompzinnig en zo onnozel en stom dat het groot is, die vinden dat maar normaal dat zoiets gebeurt, sterker nog ze hebben daar blijkbaar plezier in, de meeste reacties zijn van ontevreden Belgacom/Proximus klanten die eens hun gal moeten uitspugen. :x
Schadenfreude, en ja ik schep ook plezier in het lezen van dit artikel.

Elke keer ik naar hun klantendienst moet bellen en me door hun belachelijke keuzeopties moet wordtelen om bij de juiste dienst te komen krijg ik moordneigingen.

"Beste klant, wist u dat ... blablablablablablabla ..."
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
"druk op 3 voor ..."
En ondertussen ben ik al vergeten wat 1 was.
"druk op 4 voor ..."
<kies optie 2 dan maar>
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
AAAAAAAAARRRGGGGGHHHHH STERF!

En dat is dan nog als ik met de vaste lijn bel.

Toen ik destijds voor en met een pay&go belde zat ik in een vicieuze cirkel dat met welke optie ik ook koos, ik geen enkele keer een operator aan de lijn kreeg. Van pure miserie heb ik dan maar een vaste lijn genomen op het werken en ben ik via de belgacom(!) helpdesk aan de nodige informatie ben gekomen.

Ik zag toen rood van woede en mijn bloed kookte omdat hun systeem voor je een operator aan de lijn krijgt zo tijdrovend, traag en haatopwekkend is dat mijn collega naast mij moest zeggen dat ik moest kalmeren. Ik had bijna de hoorn door mijn toestel geslagen van frustratie.

Dusja, ik ben blij dat iemand belgacom een grote kloot heeft afgetrokken.

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 10 nov 2014, 07:21
door Muziekbos
+ 1 :beerchug:

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 10 nov 2014, 08:00
door MClaeys
Trojan schreef:
apestaart schreef:De reacties op dat artikel van Het Laatste Nieuws zijn zoals gewoonlijk stompzinnig en zo onnozel en stom dat het groot is, die vinden dat maar normaal dat zoiets gebeurt, sterker nog ze hebben daar blijkbaar plezier in, de meeste reacties zijn van ontevreden Belgacom/Proximus klanten die eens hun gal moeten uitspugen. :x
Elke keer ik naar hun klantendienst moet bellen en me door hun belachelijke keuzeopties moet wordtelen om bij de juiste dienst te komen krijg ik moordneigingen.

"Beste klant, wist u dat ... blablablablablablabla ..."
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
"druk op 3 voor ..."
En ondertussen ben ik al vergeten wat 1 was.
"druk op 4 voor ..."
<kies optie 2 dan maar>
"druk op 1 voor ..."
"druk op 2 voor ..."
AAAAAAAAARRRGGGGGHHHHH STERF!

Dusja, ik ben blij dat iemand belgacom een grote kloot heeft afgetrokken.
Ik druk op 1 voor nederlands en tel dan gewoon op. 2, 3. Redelijk snel iemand aan de lijn en die verbinden dan wel intern door met hun dwaze menukes. Maar dat is hetzelfde bij andere operatoren (voor zover de eigen ervaring gaat). Geen reden om kabels door te knippen en mensen dagen zonder internet te zetten.
Dan rest natuurlijk nog de vraag of het wel vandalisme was, het kon ook zijn dat men het systeem plat wou om alarmen uit te schakelen.

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 10 nov 2014, 08:35
door jackho
volgens Proximus :
"les réparations de ce sabotage seront terminées d'ici mardi soir".

Re: Duizende Proximus klanten zonder internet

Geplaatst: 10 nov 2014, 08:59
door Roygenz
Hier op de tieltsesteenweg in Aalter had er gisterennamiddag ook iemand een kvd & rop omvergemaaid. Je zal idd maar wachtdienst hebben dan.. :)