Probleem met lijn
Geplaatst: 07 nov 2014, 13:37
Hallo UB'ers
Sinds enkele maanden ben ik klant bij Proximus. Lijntest.be en de internetcheck van BGC gaven aan dat ik 30/2 zou kunnen halen als profiel. Daar kon ik zeker mee leven.
Bij de uiteindelijke installatie was het profiel 25/2 dat ik zou halen, nog steeds te doen dacht ik.
Die info krijg ik nog steeds als ik mijn lijnnummer ingeef:

Helaas is de realiteit anders: Na een maand of twee/drie zakte ik van 20/2 (zonder DLM-bezoek) nu naar 16/2. Dat zijn de waarden die ik in de B-box 3 kan uitlezen:

Wat kan het probleem zijn? Het is een nieuwe, recente installatie gedaan door een technieker. De B-box staat rechtstreeks naast de intro.
Kan een technieker hier misschien nakijken waar het probleem zich zou bevinden?
Alvast bedankt
Sinds enkele maanden ben ik klant bij Proximus. Lijntest.be en de internetcheck van BGC gaven aan dat ik 30/2 zou kunnen halen als profiel. Daar kon ik zeker mee leven.
Bij de uiteindelijke installatie was het profiel 25/2 dat ik zou halen, nog steeds te doen dacht ik.
Die info krijg ik nog steeds als ik mijn lijnnummer ingeef:

Helaas is de realiteit anders: Na een maand of twee/drie zakte ik van 20/2 (zonder DLM-bezoek) nu naar 16/2. Dat zijn de waarden die ik in de B-box 3 kan uitlezen:

Wat kan het probleem zijn? Het is een nieuwe, recente installatie gedaan door een technieker. De B-box staat rechtstreeks naast de intro.
Kan een technieker hier misschien nakijken waar het probleem zich zou bevinden?
Alvast bedankt