Freevoipdeal geen SIP registratie meer
Geplaatst: 30 sep 2014, 13:02
Ik heb thuis een vaste lijn via OVH en maak gebruik van Freevoipdeal voor uitgaande gesprekken naar GSM's. De lijnen zijn beide geconfigureerd op een Gigaset C530IP. Nu sinds enkele dagen krijg ik een registration failed fout voor de freevoipdeal lijn.
Ik heb al de account gedelete op de Gigaset en opnieuw ingesteld, geen verschil. Ik heb m'n callerID nummers verwijderd en opnieuw ingesteld op de Freevoipdeal site. Geen verschil. Heb de sip functie op de freevoipdeal site eens aan en uit gezet, geen verschil. Heb ook eens de firewall op bbox3 op laag gezet en DMZ toegekend aan het IP van de C530IP. Geen verschil.
Authentication name: m'n login van de website en mobilevoip
Authentication password: paswoord dat ik ook gebruik voor de website en mobilevoip
Username en displayname zijn beide m'n vaste lijn nummer. Datzelfde nummer is ook verified op de freevoipdeal site.
Domain, proxyserver en registration zijn alle drie: sip.freevoipdeal.com
Kortom, de standaard instellingen die tot voor kort probleemloos werkten. Heeft hier nog iemand issues mee?
Ik heb al de account gedelete op de Gigaset en opnieuw ingesteld, geen verschil. Ik heb m'n callerID nummers verwijderd en opnieuw ingesteld op de Freevoipdeal site. Geen verschil. Heb de sip functie op de freevoipdeal site eens aan en uit gezet, geen verschil. Heb ook eens de firewall op bbox3 op laag gezet en DMZ toegekend aan het IP van de C530IP. Geen verschil.
Authentication name: m'n login van de website en mobilevoip
Authentication password: paswoord dat ik ook gebruik voor de website en mobilevoip
Username en displayname zijn beide m'n vaste lijn nummer. Datzelfde nummer is ook verified op de freevoipdeal site.
Domain, proxyserver en registration zijn alle drie: sip.freevoipdeal.com
Kortom, de standaard instellingen die tot voor kort probleemloos werkten. Heeft hier nog iemand issues mee?