Bereikbaarheid facturatie
Geplaatst: 02 sep 2014, 17:35
Allen,
Ik probeer al enkel dagen de facturatie te bereiken, maar krijg telkens ongeveer een uur aan een stuk het wachtmuziekje of een Hollandse stem: "Dit nummer is niet in gebruik. De verbinding wordt nu gesloten". E-mail doet Belgacom blijkbaar niet aan en de elektronische klacht die ik verstuurde, botst terug met de melding: "Gelieve telefonisch contact op te nemen met de klantendienst". Het gaat nochtans om een simpel probleem: twee maal installatiekosten aangerekend. Iemand enige idee hoe ik die gasten kan contacteren?
Alvast bedankt!
Groeten,
Pieterjan.
Ik probeer al enkel dagen de facturatie te bereiken, maar krijg telkens ongeveer een uur aan een stuk het wachtmuziekje of een Hollandse stem: "Dit nummer is niet in gebruik. De verbinding wordt nu gesloten". E-mail doet Belgacom blijkbaar niet aan en de elektronische klacht die ik verstuurde, botst terug met de melding: "Gelieve telefonisch contact op te nemen met de klantendienst". Het gaat nochtans om een simpel probleem: twee maal installatiekosten aangerekend. Iemand enige idee hoe ik die gasten kan contacteren?
Alvast bedankt!
Groeten,
Pieterjan.