Pagina 1 van 1

Generation Connect - verlies van SIM kaart

Geplaatst: 27 jun 2014, 12:03
door KerberosX
Hallo,

Wat ik me zojuist aan het afvragen was: Gebruik al een aantal jaar Generation Connect. Stel ik verlies mijn GSM (of hij wordt gestolen), hoe kan ik mezelf legitimeren bij Proximus om een nieuwe SIM kaart aan te vragen met hetzelfde nummer? Want aangezien ik gewoon zelf herlaad, ben ik niet echt geregistreerd op naam bij Proximus.

Uiteraard is dit een vraag die je voor alle pre-paid forumules kan doortrekken.

Iemand hier ervaring mee?

Re: Generation Connect - verlies van SIM kaart

Geplaatst: 27 jun 2014, 12:05
door satsurfer
Bij de aanvraag heb je toch uw persoonlijke gegevens moeten doorgeven?

Re: Generation Connect - verlies van SIM kaart

Geplaatst: 27 jun 2014, 12:14
door iRockabizzydilly
Meestal is dat geen probleem in een Belgacom center.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect - verlies van SIM kaart

Geplaatst: 27 jun 2014, 12:28
door kurtcockaert
Je kan je registreren met je kaart op de e-services van Belgacom. Een print screen van je gegevens is bewijs genoeg denk ik zo.

Re: Generation Connect - verlies van SIM kaart

Geplaatst: 27 jun 2014, 13:49
door proximusboyke
Uw pas geven en je krijgt een nieuwe kaart met de resterend belwaarde van je oude kaart.
Er kan een veiligheidsvraag gevraagd worden, meestal is dit wanneer hoe en voor hoeveel heb je het laatst opgeladen.

Re: Generation Connect - verlies van SIM kaart

Geplaatst: 29 jun 2014, 17:04
door KerberosX
kurtcockaert schreef:Je kan je registreren met je kaart op de e-services van Belgacom. Een print screen van je gegevens is bewijs genoeg denk ik zo.
Heb ik ondertussen gedaan. Zou inderdaad voldoende moeten zijn. Thanks :-)