Generation Connect - verlies van SIM kaart
Geplaatst: 27 jun 2014, 12:03
Hallo,
Wat ik me zojuist aan het afvragen was: Gebruik al een aantal jaar Generation Connect. Stel ik verlies mijn GSM (of hij wordt gestolen), hoe kan ik mezelf legitimeren bij Proximus om een nieuwe SIM kaart aan te vragen met hetzelfde nummer? Want aangezien ik gewoon zelf herlaad, ben ik niet echt geregistreerd op naam bij Proximus.
Uiteraard is dit een vraag die je voor alle pre-paid forumules kan doortrekken.
Iemand hier ervaring mee?
Wat ik me zojuist aan het afvragen was: Gebruik al een aantal jaar Generation Connect. Stel ik verlies mijn GSM (of hij wordt gestolen), hoe kan ik mezelf legitimeren bij Proximus om een nieuwe SIM kaart aan te vragen met hetzelfde nummer? Want aangezien ik gewoon zelf herlaad, ben ik niet echt geregistreerd op naam bij Proximus.
Uiteraard is dit een vraag die je voor alle pre-paid forumules kan doortrekken.
Iemand hier ervaring mee?