Heeft Bhaalu plannen dit te ondersteunen... als ik het nu test wil hij een Windows (x86) plugin installeren ?
Kan Bhaalu niet detecteren dat het Windows RT is ?
Bhaalu en Windows RT ?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
- Bedankt: 249 keer
Zolang er berichten zoals onderstaande de ronde gaan, denk ik niet dat veel bedrijven staan te springen om te investeren in iets wat morgen evengoed begraven kan worden.
http://www.computerworld.com/s/article/ ... t_dead_yet
-
- Deel van't meubilair
De vraag is natuurlijk wat de nodige investering is om Bhaalu aan de praat te krijgen op een Windows RT ?
Misschien is het gewoon een kwestie van de juiste browser detectie te doen (per slot werkt het op een iPad ook gewoon in een browser zonder dat er een specifieke app voor bestaat).
Misschien is het gewoon een kwestie van de juiste browser detectie te doen (per slot werkt het op een iPad ook gewoon in een browser zonder dat er een specifieke app voor bestaat).
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Het werkt op andere tablets (IOS en Android), dus dan zijn er meerdere mogelijkheden die men kan doen: ze passen gewoon de browserdetectie aan bvb of ze gebruiken diezelfde stream voor het maken van een universele app (x86, RT en WP in 1 app dan). Het eerste lijkt me het simpelste/snelste, het tweede het beste naar de eindgebruiker toe. Maar dat heeft momenteel geen prioriteit jammer genoegKenw00t schreef:Zolang er berichten zoals onderstaande de ronde gaan, denk ik niet dat veel bedrijven staan te springen om te investeren in iets wat morgen evengoed begraven kan worden.

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 11 keer
Goed idee, close maar lukt nog niet echt. Ik zit ook te zoeken om de bhaalu op mijn surface rt werkend te krijgen.
Getest :
Op de surface RT in desktop modues IE - f12 develloper tools, verander user agent naar safari ipad : komt dan verder en zie de channel en films selectie, maar video wilt niet spelen.
Met de app browser++(trial) metro kan je ook de user agent veranderen, maar de app werkt bij mij niet goed en blijft telkens zeggen hallo windows gebruiker.
Weet er iemand nog een andere browser app voor windows rt waarbij je de user agent kan veranderen ?
Getest :
Op de surface RT in desktop modues IE - f12 develloper tools, verander user agent naar safari ipad : komt dan verder en zie de channel en films selectie, maar video wilt niet spelen.
Met de app browser++(trial) metro kan je ook de user agent veranderen, maar de app werkt bij mij niet goed en blijft telkens zeggen hallo windows gebruiker.
Weet er iemand nog een andere browser app voor windows rt waarbij je de user agent kan veranderen ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 272 keer
- Bedankt: 178 keer
Op IOS wordt QuickTime gebruikt binnen Safari en dit is wellicht niet beschikbaar op Windows.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 34 keer
RT heeft geen MPEG1, MPEG2, DV of raw support. De ingebouwde MS app voor video kan alleen HD afspelen, geen SD. Live streaming werkt niet.
Andere apps, via "MediaElement", kunnen ook HD spelen, maar weer geen SD. Live streaming werkt blijkbaar ook niet altijd zoals 't hoort. Raar, toch?
Dus tot tante Microsoft de goedheid heeft de benodigde decoder te compileren voor RT, ben je gezien. Waarom SD niet kan op RT, daar heb ik geen idee van. Het is totaal onlogisch. RT8.1?
Ik vermoed dat voor Windows Phone hetzelfde verhaal geldt. Maar daar is misschien iets meer kans dat er een oplossing komt.
Zie hier:
http://www.microsoft.com/surface/en-ca/ ... -supported
En Bhaalu geeft alleen SD voor 't moment, dacht ik.
Andere apps, via "MediaElement", kunnen ook HD spelen, maar weer geen SD. Live streaming werkt blijkbaar ook niet altijd zoals 't hoort. Raar, toch?
Dus tot tante Microsoft de goedheid heeft de benodigde decoder te compileren voor RT, ben je gezien. Waarom SD niet kan op RT, daar heb ik geen idee van. Het is totaal onlogisch. RT8.1?
Ik vermoed dat voor Windows Phone hetzelfde verhaal geldt. Maar daar is misschien iets meer kans dat er een oplossing komt.
Zie hier:
http://www.microsoft.com/surface/en-ca/ ... -supported
En Bhaalu geeft alleen SD voor 't moment, dacht ik.
-
- Deel van't meubilair
En waarom zou Bhaalu MPEG2 gaan streamen als het veel efficienter kan via H.264 wat wel gesupporteerd is op RT ?
Ik begrijp ook helemaal niet waar je SD/HD verhaal vandaan komt... via H.264 kan je evenzeer SD streamen.
Ik begrijp ook helemaal niet waar je SD/HD verhaal vandaan komt... via H.264 kan je evenzeer SD streamen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
- Bedankt: 34 keer
Waarom Bhaalu iets doet of niet doet, weet ik niet. Mogelijk ondersteunt hun apparatuur niet elke combinatie?En waarom zou Bhaalu MPEG2 gaan streamen als het veel efficienter kan via H.264 wat wel gesupporteerd is op RT ?
Dat is trouwens niet het punt. Het punt is dat mpeg1 & mpeg2, wat standaard codecs zijn, niet aanwezig zijn. En streaming werkt niet eens op de aanwezige video player op RT.
Het helpt als je de link eens bekijkt. Ik heb het trouwens uit testen die wij deden met de RT 8.0. Daaruit kan je alleen maar concluderen dat je er geen geld wil in steken als ontwikkelaar, vanwege 1) een veel te klein marktaandeel en 2) een platform dat dood is. Er komen geen nieuwe, ARM based tablets. En dat heeft MS zelf gezegd tegen hun ontwikkelaars.Ik begrijp ook helemaal niet waar je SD/HD verhaal vandaan komt... via H.264 kan je evenzeer SD streamen.
-
- Deel van't meubilair
Maar worden ze gebruikt... dat ze niet aanwezig zijn is mogelijks helemaal geen probleem als Bhaalu ze namelijk niet gebruikt.cyrano schreef:Dat is trouwens niet het punt. Het punt is dat mpeg1 & mpeg2, wat standaard codecs zijn, niet aanwezig zijn.
Op die pagina komen nergens de letters SD of HD voor !cyrano schreef:Het helpt als je de link eens bekijkt.
Dat is een beslissing die alléén Bhaalu kan maken... zonder te weten wat ervoor nodig is kan je er al helemaal niet over discussieren.cyrano schreef:Daaruit kan je alleen maar concluderen dat je er geen geld wil in steken als ontwikkelaar