3starsnet - 5 stars gezever!
Geplaatst: 12 jun 2014, 10:57
Ik ontving volgende mail van 3starsnet:
Dear Customer,
Our preventive security scan service has picked up technical security issues with your voip-account.
It seems your phone system is not guarded against unauthorised access/use by your staff, or even external hacking.
Most commonly this is due to your system's non-compliance to our security requirements, which is also a breach of your contractual obligations.
We suggest you urgently check and secure your systems, or contact your IT service provider:
Your sip device is open on the public internet network.
We strongly suggest to review your firewall to isolate your voip equipment.
*** mijn gebruikersdetails ****
https://www.mynetfone.com.au/support/Se ... etSecurity
http://blogs.digium.com/2009/03/28/sip-security/
More general information can be found on our security advice page on the website :
This is an automated message. Please urgently contact your own IT Service Provider.
Team 3 StarsNet.
Wat voor een gezever is dat nu? Ik heb een nomadisch nummer en dan mag ik hem toch nomadisch gebruiken zeker? Mijn 3starsaccount registreert zich (net zoals mijn andere voip accounts) op mijn fritzbox die ik ook remote kan benaderen.
En contract? Welk contract? Ik werd als "testuser" klant bij 3starsnet in hun opstartperiode, waardoor ik levenslang een gratis nummer heb gekregen.
Wat vang ik daarmee aan?
Dear Customer,
Our preventive security scan service has picked up technical security issues with your voip-account.
It seems your phone system is not guarded against unauthorised access/use by your staff, or even external hacking.
Most commonly this is due to your system's non-compliance to our security requirements, which is also a breach of your contractual obligations.
We suggest you urgently check and secure your systems, or contact your IT service provider:
Your sip device is open on the public internet network.
We strongly suggest to review your firewall to isolate your voip equipment.
*** mijn gebruikersdetails ****
https://www.mynetfone.com.au/support/Se ... etSecurity
http://blogs.digium.com/2009/03/28/sip-security/
More general information can be found on our security advice page on the website :
This is an automated message. Please urgently contact your own IT Service Provider.
Team 3 StarsNet.
Wat voor een gezever is dat nu? Ik heb een nomadisch nummer en dan mag ik hem toch nomadisch gebruiken zeker? Mijn 3starsaccount registreert zich (net zoals mijn andere voip accounts) op mijn fritzbox die ik ook remote kan benaderen.
En contract? Welk contract? Ik werd als "testuser" klant bij 3starsnet in hun opstartperiode, waardoor ik levenslang een gratis nummer heb gekregen.
Wat vang ik daarmee aan?