connectieproblemen met online games (Battlefielfd) via poort
Geplaatst: 07 jun 2014, 17:47
Sinds kort geraak ik niet meer op Battlefield servers, iets waar ik vroeger geen problemen mee had.
Ik krijg de melding 'client closed down connection, please make sure port 3659 (UDP) is open'. Die poort opende ik manueel via firewall, zonder succes. De persoon bij de klantendienst van EA meldde mij dat ik de UPNP moest afzetten (op die poort). Eens dat zou gebeurd zijn, moesten de connectie-problemen opgelost zijn. Ik vond deze instellingen in de router van Belgacom, en zette ze daar af, maar ze springen steeds terug aan, en ik geraak nog steeds niet op mijn spel. De klantendienst van Belgacom zelf (via telefoon dan) kon mij niet verder helpen, en zei me dat ik het op de forums moest vragen.
bedankt aan iedereen die me kan helpen/op weg zetten,
mvg
Ik krijg de melding 'client closed down connection, please make sure port 3659 (UDP) is open'. Die poort opende ik manueel via firewall, zonder succes. De persoon bij de klantendienst van EA meldde mij dat ik de UPNP moest afzetten (op die poort). Eens dat zou gebeurd zijn, moesten de connectie-problemen opgelost zijn. Ik vond deze instellingen in de router van Belgacom, en zette ze daar af, maar ze springen steeds terug aan, en ik geraak nog steeds niet op mijn spel. De klantendienst van Belgacom zelf (via telefoon dan) kon mij niet verder helpen, en zei me dat ik het op de forums moest vragen.
bedankt aan iedereen die me kan helpen/op weg zetten,
mvg