DLM bij scarlet
Geplaatst: 22 mei 2014, 20:59
Hallo,
gaat bij Scarlet klanten ook DLM langs?
ik blijf maar plakken op 30 down terwijl ik gemakkelijk 70 kan hebben...
dit is de reactie van scarlet:
Beste klant,
Ons antwoord op onderstaande vraag is:
Bedankt voor het contacteren van de Scarlet klantendienst, wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Met uw Scarlet Trio abonnement heeft u toegang tot een maximaal bandbreedte profiel van 30 Mbps, waar u op dit moment ook gebruik van maakt. Op het moment dat u twee televisies aan heeft staan die beide een HD-kanaal op hebben staan blijft er inderdaad maar 18 Mbps over, aangezien er 6 Mbps voor ieder HD-kanaal wordt gereserveerd. Wij kunnen om deze reden geen verzoek sturen naar Belgacom om uw bandbreedte uit te breiden, aangezien u momenteel al gebruik kunt maken van 30 Mbps.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Scarlet Klantendienst
gaat bij Scarlet klanten ook DLM langs?
ik blijf maar plakken op 30 down terwijl ik gemakkelijk 70 kan hebben...
dit is de reactie van scarlet:
Beste klant,
Ons antwoord op onderstaande vraag is:
Bedankt voor het contacteren van de Scarlet klantendienst, wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.
Met uw Scarlet Trio abonnement heeft u toegang tot een maximaal bandbreedte profiel van 30 Mbps, waar u op dit moment ook gebruik van maakt. Op het moment dat u twee televisies aan heeft staan die beide een HD-kanaal op hebben staan blijft er inderdaad maar 18 Mbps over, aangezien er 6 Mbps voor ieder HD-kanaal wordt gereserveerd. Wij kunnen om deze reden geen verzoek sturen naar Belgacom om uw bandbreedte uit te breiden, aangezien u momenteel al gebruik kunt maken van 30 Mbps.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Scarlet Klantendienst