Pagina 1 van 1

Ik kan mijn tariefplan niet wijzigen

Geplaatst: 22 apr 2014, 17:44
door xBlush
Ik maak momenteel gebruik van pay&go max. maar ik wil overstappen naar pay and go smart
als ik het via 1911 doe, dan moet ik 6 euro betalen. Online gaat het ook niet. Ik probeer al 20 minuten naar proximus te bellen maar zonder antwoord :|

Re: Ik kan mijn tariefplan niet wijzigen

Geplaatst: 22 apr 2014, 18:19
door Lord Utopia
Geen probleem, u kunt 3 keer per jaar gratis van tariefplan veranderen via uw e-Services of door te bellen naar 1911 (kies optie 2).
Vanaf de 4de keer wordt er € 6,20 per omschakeling aangerekend.
Uw nieuw tariefplan is geldig van zodra u een eerste oproep doet of ontvangt. U geniet van uw herlaadbonus van zodra u uw Pay&Go-kaart opnieuw herlaadt.
http://www.belgacom.be/nl/id_t_pgg_rate ... l?tabnav=3
tabblad "Al klant?"
Bent u reeds drie keer veranderd van tariefplan in het verleden jaar?

Re: Ik kan mijn tariefplan niet wijzigen

Geplaatst: 22 apr 2014, 18:37
door xBlush
Hmm, dat zou best kunnen... maar toen was ik een nieuwe klant dus ik wist eigenlijk niet wat het inhoudt...
Maar als ik nu opwaardeer dan gaat het geld er toch meteen vanaf ofniet? want als ik 15 euro opwaardeer dan gaat het er meteen vanaf en dan heb ik mijn pay and go max minuten enzo.. dus wat moet ik nu doen

Re: Ik kan mijn tariefplan niet wijzigen

Geplaatst: 22 apr 2014, 21:01
door proximusboyke
opladen voor 5 of 10 euro afhankelijk hoeveel geld er nog opstaat, wijziging doorvoeren en dan opladen om uw getrouwheid te krijgen bij uw nieuw tariefplan