Belgacoms hardnekkige telemarketing
Geplaatst: 22 apr 2014, 10:10
Ik vraag me af of ik de enige ben die last heeft van Belgacom's telemarketing. Nu al voor de derde keer op een week tijd kreeg ik een telefoon om mij dingen van Belgacom aan te smeren. Eerst proberen ze voor een GSM-abonnement, maar blijkbaar weten ze dus niet eens dat we hier thuis 2x Proximus hebben, dan proberen ze het maar over vaste lijn en televisie.
Blijkbaar houden ze dus niet bij dat ik niet geinteresseerd ben aangezien ik telkens opnieuw opgebeld wordt (op GSM van mijn werk), wel telkens door een ander persoon. Kan ik ergens opgeven dat het mij niet interesseert en dus eens mogen stoppen met mij te bellen ?
Blijkbaar houden ze dus niet bij dat ik niet geinteresseerd ben aangezien ik telkens opnieuw opgebeld wordt (op GSM van mijn werk), wel telkens door een ander persoon. Kan ik ergens opgeven dat het mij niet interesseert en dus eens mogen stoppen met mij te bellen ?