Overstap van scarlet naar belgacom.
Geplaatst: 27 feb 2014, 11:04
Op 14 febr. doe ik een online aanvraag om opnieuw klant te worden bij Belgacom.
Op 17 febr. krijg ik een telefoontje van Belgacom.
Dezelfde dag nog krijg ik ook een mail om te bevestigen. Ik moet enkele gegevens invullen en de mail terugsturen, wat ik onmiddellijk doe.
Ik zou ook een brief krijgen met een afspraak om te komen installeren.
Als ik op vrijdag nog niets ontvangen heb bel ik via het nummer 0800 naar de klantendienst.
Een vriendelijke dame zoekt van alles op, zet me in de wacht, verontschuldig zich voor het wachten, om tenslotte na een 10 tal minuten gewoon de verbinding te verbreken. Ik bel onmiddellijk terug, maar vang een andere operator. Hij vertelt mij doorleuk dat hij niets kan doen met de gegevens die ik hem geef. Alhoewel ik die nummers van Belgacom zelf heb gekregen. Hij belooft wel een dossier aan te maken. Ik voel de bui al hangen...
Gisteren woensdag besluit ik eens op faceboek mijn geluk te beproeven. Ik krijg vrijwel direct antwoorde van onze Eva.
Ik zal asap gecontacteerd worden door de betrokken dienst.
Een ander Facebooklid leest mijn bericht en laat mij weten al sinds 7 feb te wachten op nieuws van Belgacom ivm haar aansluiting.
Als ik in een privebericht aan Eva vertel dat ik de ombudsman voor telecom ga aanschrijven, krijg ik nogmaals verontschuldigingen en zelfs een dossiernummer.
Maar een datum om de aansluiting te realiseren is blijkbaar nog niet aan de orde.
Misschien eens een facebook pagina maken "help...ik wil klant worden bij Belgacom"
Op 17 febr. krijg ik een telefoontje van Belgacom.
Dezelfde dag nog krijg ik ook een mail om te bevestigen. Ik moet enkele gegevens invullen en de mail terugsturen, wat ik onmiddellijk doe.
Ik zou ook een brief krijgen met een afspraak om te komen installeren.
Als ik op vrijdag nog niets ontvangen heb bel ik via het nummer 0800 naar de klantendienst.
Een vriendelijke dame zoekt van alles op, zet me in de wacht, verontschuldig zich voor het wachten, om tenslotte na een 10 tal minuten gewoon de verbinding te verbreken. Ik bel onmiddellijk terug, maar vang een andere operator. Hij vertelt mij doorleuk dat hij niets kan doen met de gegevens die ik hem geef. Alhoewel ik die nummers van Belgacom zelf heb gekregen. Hij belooft wel een dossier aan te maken. Ik voel de bui al hangen...
Gisteren woensdag besluit ik eens op faceboek mijn geluk te beproeven. Ik krijg vrijwel direct antwoorde van onze Eva.
Ik zal asap gecontacteerd worden door de betrokken dienst.
Een ander Facebooklid leest mijn bericht en laat mij weten al sinds 7 feb te wachten op nieuws van Belgacom ivm haar aansluiting.
Als ik in een privebericht aan Eva vertel dat ik de ombudsman voor telecom ga aanschrijven, krijg ik nogmaals verontschuldigingen en zelfs een dossiernummer.
Maar een datum om de aansluiting te realiseren is blijkbaar nog niet aan de orde.
Misschien eens een facebook pagina maken "help...ik wil klant worden bij Belgacom"