Snow neemt Belgacom 3-pack over.
Geplaatst: 18 feb 2014, 18:52
We zijn een bedrijf. Installatie Snow voorzien 24/01. Canceled omdat Belgacom geen werkorder had geregistreerd.
2 dagen nadien sluit Belgacom ons internet af. Telefoon via koperdraad en Belgacom-TV werken verder. 1 Week lang een uur gebeld naar Belgacom. Men belooft 2 maal internet actief te zetten voor morgen maar doen dit niet.
Op 08/02 komt Snow voor een 2e keer maar bellen 10 minuten voor de installatie af omdat voor de 2e keer Belgacom geen werkorder had geregistreerd. Op onze vraag heeft Snow dan toch zijn installatie uitgevoerd wat in theorie niet kon vermits er geen werkorder was. Internet werkte weliswaar slechts aan 1/3 van de snelheid belooft aan download/upload en WIFI valt ook regelmatig uit. Telefoon werkte nog via de koperdraad. Geen Digitale TV meer.
We zijn nu 18/03, bijna 1 maand verder en het probleem wordt niet opgelost niet door Belgacom noch Snow. Er werd door ons bedrijf een klacht neergelegd bij beide directies, bij de ombudsman, bij Test-Aankoop en de inspectie van Economische Zaken.
Een rechtzaak volgt als er geen schadevergoeding uitbetaald wordt want dit kost ons klanten. We werken als bedrijf zoals in de Middeleeuwen. Het is ronduit schandalig dat de grote bedrijven ons mensen dit kan aandoen. Ik ben beschaamd ons bedrijf in Vlaanderen/België te hebben.
Mod Edit. Dubbele Post in Belgacom Forum verwijderd. Reden: crossposting niet toegelaten
2 dagen nadien sluit Belgacom ons internet af. Telefoon via koperdraad en Belgacom-TV werken verder. 1 Week lang een uur gebeld naar Belgacom. Men belooft 2 maal internet actief te zetten voor morgen maar doen dit niet.
Op 08/02 komt Snow voor een 2e keer maar bellen 10 minuten voor de installatie af omdat voor de 2e keer Belgacom geen werkorder had geregistreerd. Op onze vraag heeft Snow dan toch zijn installatie uitgevoerd wat in theorie niet kon vermits er geen werkorder was. Internet werkte weliswaar slechts aan 1/3 van de snelheid belooft aan download/upload en WIFI valt ook regelmatig uit. Telefoon werkte nog via de koperdraad. Geen Digitale TV meer.
We zijn nu 18/03, bijna 1 maand verder en het probleem wordt niet opgelost niet door Belgacom noch Snow. Er werd door ons bedrijf een klacht neergelegd bij beide directies, bij de ombudsman, bij Test-Aankoop en de inspectie van Economische Zaken.
Een rechtzaak volgt als er geen schadevergoeding uitbetaald wordt want dit kost ons klanten. We werken als bedrijf zoals in de Middeleeuwen. Het is ronduit schandalig dat de grote bedrijven ons mensen dit kan aandoen. Ik ben beschaamd ons bedrijf in Vlaanderen/België te hebben.
Mod Edit. Dubbele Post in Belgacom Forum verwijderd. Reden: crossposting niet toegelaten