Mobiel met OVH naar vast met OVH bellen gaat niet
Geplaatst: 30 jan 2014, 23:13
Ik denk dat het aan mij ligt of dat ik er compleet naast zit met mijn logica maar het volgende doet zich voor (toevallig deze avond ontdekt): ik heb een "ligne individuelle sip" bij OVH. Nu probeerde ik met mijn GSM via internet een gesprek tot stand te brengen met mijn vaste telefoon thuis, beiden gelinkt aan dezelfde OVH account. Dat lukt dus totaal niet. Heel die configuratie slaat tilt zodat je via de OVH manager je lijn moet herconfigureren. Pas dan kan je weer uitbellen of oproepen ontvangen. Komt er dus op neer dat: als je via internet met je smartphone i.c.m. je OVH account wilt bellen naar je vaste telefoon thuis, die ook geregistreerd staat bij OVH, dan loopt de boel in het honderd. Een gewoon gsm gesprek naar je vaste telefoon thuis met OVH account lukt wel. Omgekeerd lukt uitbellen met je OVH account naar je gsm ook, maar OVH naar OVH gaat niet.
Zou ik hier niet meteen een "embarassed" pictogram bij plaatsen?
Zou ik hier niet meteen een "embarassed" pictogram bij plaatsen?