Pagina 1 van 1

WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:31
door philippe_d
Nog iemand met problemen?

Geen inkomend of uitgaand :-(

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:38
door Medlo
Op onze fax nummer lukt het blijkbaar ook niet om inkomende faxen te ontvangen ...

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:46
door Sinna
Hier ook problemen. Soms komt een inkomend gesprek door, maar vaak ook niet.

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:46
door philippe_d
blijkbaar op alle switchen (even en oneven) ?
zowel brussel (ssw[0-9].brussels.weepee.org als antwerpen (ssw[0-9].brussels.weepee.org) ?

Klantentool werkt, inkomende calls staan gelogd ("geen antwoord")
Doorschakeling (via klantentool) naar GSM werkt ook niet.

Connectie met hun transitpartner gebroken?

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:47
door Tim.Bracquez
Gewoon bezet op de meeste nummers. SIP nog als registered zo te zien. Dus lijkt me dat switchen het nog doen, maar zelf geen telefoontjes binnen krijgen?

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:49
door krisken
Hmm hier iets raars aan de hand. Sommige nummers werken (mijn ex OVH nummer), anderen werken half en half (geluid valt weg van mijn IVR : ex EDPnet en ex 3stars) en sommigen werken helemaal niet (WeePee nrs van origine)

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 14:52
door Tim.Bracquez
Blijkbaar vanaf +34 ook

Re: WeePee out?

Geplaatst: 10 jan 2014, 16:05
door johcla
Net 2 nummers geprobeerd en beide werken.

Re: WeePee out?

Geplaatst: 11 jan 2014, 10:18
door philippe_d
Blijkbaar alles terug OK.
Geen communicatie gehoord/gezien van WeePee wat de oorzaak van het probleem was :cry: .

Toch wel lastig (en onaanvaardbaar) voor een zelfstandige die uren niet bereikbaar was op zijn vaste lijnen (en de onmogelijkheid om inkomende gesprekken door te schakelen naar GSM)...

Wat mij wel opviel is dat de SIP registered bleef, dus de switchen deden het nog (ook de klantentool), maar je kon ook intern (Weepee > WeePee) niet bellen. Dus ook interne gesprekken gaan heen en terug via een externe partner (Colt?), en blijkbaar was de link tussen WeePee en hun transit partner down?

Re: WeePee out?

Geplaatst: 11 jan 2014, 10:51
door Goztow
Hier geen problemen gehoord van mijn vrouw (die nochtans nogal veeleisend is op zo'n dingen).

Re: WeePee out?

Geplaatst: 11 jan 2014, 11:31
door krisken
philippe_d schreef:Blijkbaar alles terug OK.
Geen communicatie gehoord/gezien van WeePee wat de oorzaak van het probleem was :cry: .

Toch wel lastig (en onaanvaardbaar) voor een zelfstandige die uren niet bereikbaar was op zijn vaste lijnen (en de onmogelijkheid om inkomende gesprekken door te schakelen naar GSM)...

Wat mij wel opviel is dat de SIP registered bleef, dus de switchen deden het nog (ook de klantentool), maar je kon ook intern (Weepee > WeePee) niet bellen. Dus ook interne gesprekken gaan heen en terug via een externe partner (Colt?), en blijkbaar was de link tussen WeePee en hun transit partner down?
Het grappige is wel dat het ene nummer wel werkte en het andere nummer niet.