IMAP - externe account
Geplaatst: 20 nov 2013, 10:10
Hallo,
Ik gebruik mijn telenet mail adres nooit aangezien ik een gepersonaliseerd eMail-adres heb.
Nu gebruik ik dit als externe account in de Telenet Webmail (IMAP geconfigureerd), maar de verstuurde berichten komen steeds in m'n "sent items" van m'n Telenet adres (primary account, blijkbaar is dit niet aan te passen) terecht ipv in de sent items van mijn gepersonaliseerd adres.
Heeft er iemand een idee waar ik dit kan aanpassen ?
Edit: ook krijg ik m'n nieuwe berichten niet te zien, ook niet bij refresh.
Blijkbaar vergeet ik iets bij het configureren van IMAP, geen idee wat ...
Alvast bedankt.
Jollito
Ik gebruik mijn telenet mail adres nooit aangezien ik een gepersonaliseerd eMail-adres heb.
Nu gebruik ik dit als externe account in de Telenet Webmail (IMAP geconfigureerd), maar de verstuurde berichten komen steeds in m'n "sent items" van m'n Telenet adres (primary account, blijkbaar is dit niet aan te passen) terecht ipv in de sent items van mijn gepersonaliseerd adres.
Heeft er iemand een idee waar ik dit kan aanpassen ?
Edit: ook krijg ik m'n nieuwe berichten niet te zien, ook niet bij refresh.
Blijkbaar vergeet ik iets bij het configureren van IMAP, geen idee wat ...
Alvast bedankt.
Jollito