Na enkele dagen geen roaming in NL
Geplaatst: 14 nov 2013, 09:08
Ik heb een verschrikkelijk raar probleem als ik enkele dagen na mekaar in NL ben.
Vodafone en KPN zijn steeds onbeschikbaar, mijn telefoon geeft aan dat ik daar niet mee kan connecteren.
T-Mobile zou moeten lukken en de eerste dagen lukt dit ook, zelfs met data.
Maar na enkele dagen achter mekaar in NL, dan werkt dit niet meer.
Zelfs manueel selecteren, geeft continu "registering on T-Mobile", maar geen connectie.
Batterij gaat ook vrij snel leeg waarschijnlijk omdat hij de hele tijd probeert te connecteren.
Dit probleem heb ik al verscheidene malen gehad, dus na enkele dagen/weken niet in NL geweest te zijn, lijkt er iets 'gereset' te worden.
Ben ik enkele dagen achter mekaar in NL, dan werkt het weer niet.
Ik heb al eens naar 6000 gebeld, maar die zeiden me dat de roaming gewoon open stond voor mij.
Vroeger nooit probleem mee gehad, maar sinds juli wel nieuw:
- GSM: Sony Xperia P (LT22i)
- Micro SIM kaart wegens deze telefoon
- abonnement van het ene werk overgezet naar Pay&Go (toen had ik al de 1e maal dit probleem) en naar abonnement van het werk in augustus.
Ik heb het gevoel dat T-Mobile na enkele dagen zegt: "jij zit al te lang op ons netwerk, je mag er niet meer op".
Vodafone en KPN zijn steeds onbeschikbaar, mijn telefoon geeft aan dat ik daar niet mee kan connecteren.
T-Mobile zou moeten lukken en de eerste dagen lukt dit ook, zelfs met data.
Maar na enkele dagen achter mekaar in NL, dan werkt dit niet meer.
Zelfs manueel selecteren, geeft continu "registering on T-Mobile", maar geen connectie.
Batterij gaat ook vrij snel leeg waarschijnlijk omdat hij de hele tijd probeert te connecteren.
Dit probleem heb ik al verscheidene malen gehad, dus na enkele dagen/weken niet in NL geweest te zijn, lijkt er iets 'gereset' te worden.
Ben ik enkele dagen achter mekaar in NL, dan werkt het weer niet.
Ik heb al eens naar 6000 gebeld, maar die zeiden me dat de roaming gewoon open stond voor mij.
Vroeger nooit probleem mee gehad, maar sinds juli wel nieuw:
- GSM: Sony Xperia P (LT22i)
- Micro SIM kaart wegens deze telefoon
- abonnement van het ene werk overgezet naar Pay&Go (toen had ik al de 1e maal dit probleem) en naar abonnement van het werk in augustus.
Ik heb het gevoel dat T-Mobile na enkele dagen zegt: "jij zit al te lang op ons netwerk, je mag er niet meer op".