Pagina 1 van 1
'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 15:34
door meubel
op sommige tijdstippen -> meestal een paar minuten n het opzetten van de decoder verschijnt er op het Tv-scherm de melding 'geen signaal'. dit is heel kort en verdwijnt daarna en komt komt het daarna 9 van de 10 keer die avond niet meer voor. mijn bbox staat op 30 cm van mijn decoder en is rechtstreeks aangesloten (geen devolo's). iemand enig idee hoe dit komt?
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 16:14
door ubremoved_539
Is dat geen signaal afkomstig van je TV (dus geen video signaal maw) of van je decoder (geen netwerk maw) ?
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 16:19
door jackho
Veel mensen hebben dit voor met de V4 Belgacom decoder, ook tijdens het snel zappen van de ene zender naar de andere.
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 16:21
door iRockabizzydilly
Klopt! Storingsnummer vragen bij Belgacom technische dienst (telefonisch) en omruilen voor een V5 in de shop...
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 19:02
door diederik
Gaat dit zo gemakkelijk ? Ik heb er ook soms last van.
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 19:09
door iRockabizzydilly
Als er storingen aan decoder zijn? Ja, in feite wel.
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 19:15
door bambipower
ik heb het ook, maar heb scarlet, en dan is V5 niet ondersteund (dacht ik)
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 19:58
door jackho
Je moet toch wat geluk hebben want je ruilnummer (dat je krijgt van de technische dienst) voor je V4 decoder geeft geen garantie dat je een V5 in de plaatst krijgt.
Sommigen krijgen een V5 in de plaats van hun V4, maar zeker niet iedereen, 't zal een beetje van de stock afhangen volgens mij.
Het is wel zo dat het al frequenter gebeurt dat men een V5 meekrijgt.
Re: 'Geen Signaal'
Geplaatst: 08 okt 2013, 22:30
door iRockabizzydilly
Klopt, en dus hangt ook heel veel af van de goodwill van de vertegenwoordiger voor u... Vragen staat vrij
