één SIP account voor 2 lijnen op Fritzbox?
Geplaatst: 21 jul 2013, 19:03
Hallo,
Ik heb een Fritzbox 7270 (duitse versie, achter SAGEM die in Bridge staat), met daarop 2 telefoons (FON1 en FON2) aangesloten.
Voor zowel FON1 als FON2 gebruik ik voor de uitgaande gesprekken eenzelfde SIP-account (Freevoipdeal). Ik dacht dat het mogelijk is met één SIP account, 2 uitgaande gesprekken in Paralalel en gelijktijdig te voeren. Dat lukt echter niet: ik kan maar één enkel uitgaand gesprek voeren. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Bedankt voor Tips.
Ik heb een Fritzbox 7270 (duitse versie, achter SAGEM die in Bridge staat), met daarop 2 telefoons (FON1 en FON2) aangesloten.
Voor zowel FON1 als FON2 gebruik ik voor de uitgaande gesprekken eenzelfde SIP-account (Freevoipdeal). Ik dacht dat het mogelijk is met één SIP account, 2 uitgaande gesprekken in Paralalel en gelijktijdig te voeren. Dat lukt echter niet: ik kan maar één enkel uitgaand gesprek voeren. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Bedankt voor Tips.