Pagina 1 van 1
					
				E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 13:37
				door Tony8
				Ik ben sinds enkele weken klant bij Belgacom, maar slaag er maar niet in om de E-Services te gebruiken.
Kan iemand met een pack met gsm zijn gsm-nummer eens invoeren op
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/ac ... ution=e2s1
en met laten weten of er een sms ontvangen wordt met de gegevens om een account aan te maken?
Bij mij wil het maar niet lukken.
 
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 14:48
				door SvenV
				Welk probleem / error krijg je ?
Krijg je andere SMS'en wel aan op je GSM ?
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 15:41
				door Tony8
				Het enige probleem is dat ik geen sms ontvang van Belgacom. Andere SMS'en zijn geen probleem.
Op die webpagina lijkt de aanvraag normaal te verlopen, maar er komt nooit een antwoord.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:02
				door SvenV
				Al eens geprobeerd via de algemene e-services registratie ?
Geen idee of dit in de achtergrond hetzelfde proces is.
https://login.belgacom.be/MBPWeb/mbp/ma ... ution=e2s1 
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:06
				door Tony8
				Op dat scherm heb je een activatie code nodig, en daar probeer ik via dat ander scherm aan te geraken.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:10
				door SvenV
				Indien je zowel je klantnr als GSM opgeeft in het eerste scherm, zou je normaal gezien de activiatie-code via SMS moeten ontvangen.
Dit kan zowel met Proximus als Belgacom GSM nr.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:13
				door Tony8
				Normaal gezien misschien wel, maar bij mij gebeurt het in ieder geval niet.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:43
				door jackho
				Als het echt niet lukt stuur gewoon een privé bericht naar Eva van Belgacom met zoveel mogellijk van je gegevens;  klantnummer enz..en het komt in orde.
Als ze bijkomende gegevens nodig heeft zal ze dit wel melden.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:54
				door Mathy
				Die activatiecode staat ook op je facturen / welkomstbrief.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 16:55
				door Tony8
				Dat had ik al 2 keer gedaan. Zonder resultaat.
Ik veronderstel dat die dan ook dezelfde procedure uitvoeren, en vermits er geen error berichten zijn veronderstellen dat de gegevens verzonden zijn.
			 
			
					
				Re: E-Services
				Geplaatst: 16 jul 2013, 17:29
				door jackho
				maar dan kan je Eva dit melden dat je niks ontvangt