WeePee doorschakeling bij panne
Geplaatst: 26 jun 2013, 18:22
Je kan bij WeePee een gsmnummer opgeven waar oproepen die je WeePee DID proberen te bereiken op terecht komen indien je PBX geen verbinding meer met het WeePee netwerk kan maken.

Wanneer je gebruik maakt van een trunk account, met daarop meerdere DID's kan je nog altijd slechts 1 gsmnummer opgeven.
Anders gezegd komen komen hier ALLE oproepen van ALLE DID's op terecht.
Ik zou heel graag één gsmnummer per DID kunnen instellen waar naar doorgeschakeld wordt bij panne.
Vooraleer ik WeePee voor deze request contacteer wou ik het volgende vragen:
1. Weet er iemand of er op dit moment al een workaround voor dit 'probleem' is?
2. Wie zou nog graag gebruik maken van deze feature? Voor 100 klanten gaan ze meer moeite doen als voor 1

Wanneer je gebruik maakt van een trunk account, met daarop meerdere DID's kan je nog altijd slechts 1 gsmnummer opgeven.
Anders gezegd komen komen hier ALLE oproepen van ALLE DID's op terecht.
Ik zou heel graag één gsmnummer per DID kunnen instellen waar naar doorgeschakeld wordt bij panne.
Vooraleer ik WeePee voor deze request contacteer wou ik het volgende vragen:
1. Weet er iemand of er op dit moment al een workaround voor dit 'probleem' is?
2. Wie zou nog graag gebruik maken van deze feature? Voor 100 klanten gaan ze meer moeite doen als voor 1
