Pagina 1 van 1

WeePee doorschakeling bij panne

Geplaatst: 26 jun 2013, 18:22
door jorgo
Je kan bij WeePee een gsmnummer opgeven waar oproepen die je WeePee DID proberen te bereiken op terecht komen indien je PBX geen verbinding meer met het WeePee netwerk kan maken.

Afbeelding

Wanneer je gebruik maakt van een trunk account, met daarop meerdere DID's kan je nog altijd slechts 1 gsmnummer opgeven.
Anders gezegd komen komen hier ALLE oproepen van ALLE DID's op terecht.

Ik zou heel graag één gsmnummer per DID kunnen instellen waar naar doorgeschakeld wordt bij panne.

Vooraleer ik WeePee voor deze request contacteer wou ik het volgende vragen:

1. Weet er iemand of er op dit moment al een workaround voor dit 'probleem' is?
2. Wie zou nog graag gebruik maken van deze feature? Voor 100 klanten gaan ze meer moeite doen als voor 1 :)

Re: WeePee doorschakeling bij panne

Geplaatst: 26 jun 2013, 18:25
door VOiD
Gebruik geen trunk maar een aparte account per DID...

Re: WeePee doorschakeling bij panne

Geplaatst: 26 jun 2013, 18:29
door Robert Ford
De dienst werkt ook niet altijd.. Al dikwijls meegemaakt dat er bij panne gewoon niks gebeurt en dat het gesprek gewoon verbroken wordt. :(

Re: WeePee doorschakeling bij panne

Geplaatst: 26 jun 2013, 18:31
door jorgo
VOiD schreef:Gebruik geen trunk maar een aparte account per DID...
WeePee biedt hier geen ondersteuning meer voor..
Heb speciaal op verzoek van de supportdienst van WeePee een trunk account aangemaakt en alle DID hiernaar laten porteren.