Pagina 1 van 1

Pay&Go AR 15 Promo

Geplaatst: 21 jun 2013, 16:09
door flixxer
Hallo,

Ik heb als sinds jaar en dag een pré paid kaartje van Proximus, nl. Pay&Gold flex.
Veel bellen doe ik niet, 30 smsjes of zo per maand.
Ik herlaadde dan af en toe een voor 10 of 15 euro.

Een maand terug een telefoon gekregen, van voor onze trouwe klanten blabla krijg je per maand 5 euro extra bij elke herlading. Ik moest mijn naam & adres opgeven.
In de val getrapt.

Nu zie ik dat mijn belkrediet met 20 euro is gestegen.
Blijkbaar die 5 euro + 15 euro automatische herlading.

Nu heb ik blijkbaar een abbonement genaamd "Pay&Go AR 15 Promo":

http://imageshack.us/a/img856/160/5ai6.png

Ik verwacht dus een rekening binnenkort. Wat dat is met automatische herlading 15 euro per maand.

Als ik hier rond google vind ik niet veel.
Sommige zeggen abbonement blabla boete.
Anderen zeggen, niet betalen is automatische stopzetting actie, en terug gewoon pre paid.

Is dat iets wat ik zo kan opzeggen zonder gevolgen, of gewoon niet hoef te betalen en dat het zo wordt opgezegd...?

Help...

Groeten,

Re: Pay&Go AR 15 Promo

Geplaatst: 21 jun 2013, 16:11
door Vaganzza
Dat is geen abonnement hoor (staat wel verwarrend op de website), dat kan je altijd terug opzeggen. Je zal wel elke maand een factuur krijgen voor 15€.

Re: Pay&Go AR 15 Promo

Geplaatst: 21 jun 2013, 16:14
door proximusboyke
Zolang je geen gsm of zoiets gekregen hebt tegen een sterk verminderde prijs kan je ten alle tijde opzeggen bij proximus.

Re: Pay&Go AR 15 Promo

Geplaatst: 21 jun 2013, 16:15
door krisken
Ik zou zeggen ga naar een Belgacom shop (geen verdeler, winkel van bgc zelf dus!) en leg daar de situatie uit! Ook kan je proberen bellen naar 6000 en zo de situatie uitleggen. Voel je je nog steeds genaaid, ga naar de ombudsdienst voor telecommunicatie (google hier even op ;-))