Pagina 1 van 1
SPA112 met Weepee
Geplaatst: 27 mei 2013, 10:32
door wouter_
Ik heb een SPA112 van Cisco icm met Weepee. Maar ik krijg hem niet goed geconfigureerd. Inkomende gesprekken zijn geen probleem, bellen naar de voicemail werkt ook, maar uitgaande gesprekken naar alle andere nummers, daar krijg ik een bezettoon (ook als ik bel naar de GSM die naast mij ligt).
Kan iemand mij op weg helpen?
Alvast bedankt!
Re: SPA112 met Weepee
Geplaatst: 27 mei 2013, 10:38
door philippe_d
Ik zie 2 mogelijke oorzaken:
- 1) uitgaand geblokkeerd (User Agent beveiliging)
2) fout in nummering
Ga eerst eens op de WeePee Klantentool, en log in met jouw user+paswooord. Druk hier op deknop "Reset user Agent".
Als dat niet helpt, kijk nog eens je dial plan na, en vergewis u ervan dat de SPA een correct uitgaand nummer vormt.
Re: SPA112 met Weepee
Geplaatst: 27 mei 2013, 12:10
door wouter_
Dat was het! Bedankt!
Blijkbaar heb ik nog een probleem met het doorsturen van toetsnummers, bij het bijvoorbeeld bellen naar de voicemail of naar stemcomputer. Toetsindrukken worden niet doorgestuurd...
Re: SPA112 met Weepee
Geplaatst: 27 mei 2013, 15:05
door brubbel
Probeer eens in-band DTMF in te stellen (audio configuration)?
Re: SPA112 met Weepee
Geplaatst: 27 mei 2013, 18:20
door wouter_
De oplossing lag inderdaad bij DTMF Tx Method, die moet op INFO staan. En DTMF Tx Mode moet op NORMAL.
Bedank allemaal voor de hulp!