Pagina 1 van 1

Belgacom TV zeer traag geworden / veel "bugs"

Geplaatst: 18 mei 2013, 18:11
door LaserJet
Sinds een tijdje (toch wel een aantal weken/maanden) doet mijn Belgacom TV decoder zeer vervelend.

Het zappen gaat verschrikkelijk traag, per zender dat ik naar voor zap (van 1 naar 2 bv.) duurt dit zeker 3 seconden.

De informatiebalk toont de "nieuwe" zender met het programma dat afspeelt, maar het scherm verandert pas na een paar ettelijke seconden.

JIM Tv duurt soms 5-15 seconden, wat eigenlijk gewoon te veel is..

Teletekst heeft ook te veel problemen, bij elke zender krijg ik steeds " Teletekst is niet beschikbaar , probeer later opnieuw!". Na 10 keer proberen geraak ik er wel in. Dit gebeurt ook soms met de voetbal-tab.

Een bijkomend ander probleem: Ik zet een manuele opname in, maar ik zet ze ook in voor "ALLE" afleveringen.. Dit werkt gewoon soms niet. Ik moet 2-3 keer de opname zelf opnieuw instellen voor dat het lukt. En als het dan wél lukt, lukt het alleen voor één aflevering, de afleveringen daarna negeert hij gewoon.

Op die manier heb ik al veel afleveringen gemist. :-(

Nog mensen hier last van? 20€ betalen voor zo'n product vind ik toch wat te veel.

Re: Belgacom TV zeer traag geworden / veel "bugs"

Geplaatst: 18 mei 2013, 18:41
door Goztow
080022700 je prpblemen uitleggen. Normaal geven ze je een ticket om en nieiwe re gaan ophamen kn een boetiek. Tenminste als je de decoder huurt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Belgacom TV zeer traag geworden / veel "bugs"

Geplaatst: 18 mei 2013, 20:55
door jackho
Het telefoonnummer van de technische helpdesk is 0800 22 800 ( vroeger 0800 22 700 )
je kan er bellen tot 22u zelf in het weekend.

Maar je kan ook eens proberen om je decoder een factory reset te geven

Re: Belgacom TV zeer traag geworden / veel "bugs"

Geplaatst: 18 mei 2013, 21:33
door Digital_007
Staat uw harde schijf redelijk vol met opnames?
Gelijkaardig probleem heb ik kunnen verhelpen door ruimte vrij te maken op harde schijf. Het wissen zelf duurt een tijdje.
Volgende dag heb ik dan de decoder eens volledig heropgestart en probleem verdwenen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]