Waze nav App

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 60 keer

Bericht

Ik heb dit ook al een paar keer voor gehad, lost zichzelf op na enige tijd (zonder dat er instellingen gewijzigd worden voor of na het optreden)
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
Bedankt: 216 keer

Bericht

Zijn hier nog editors ?

https://www.opwijk.be/bereikbaarheidsplan

De werken van de ringlaan en dergelijk ontbreken. Ik wou het proberen om de map maar zelfs na 10 jaar nog niet genoeg rechten :-).

Er zijn ook een aantal straten tijdelijk gedraaid veel wegenwerken maar Waze is de weg kwijt.
Glodenox
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 62 keer

Bericht

Ik heb de informatie doorgegeven aan de lokale vrijwilligers. Zij zullen het dan wel oppikken.

De rechten voor het beheren van de kaart staan inderdaad los van hoe veel of hoe vaak men met de app rijdt :)
Afbeelding Waze BeLux Coördinator / Global Champ
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
Bedankt: 216 keer

Bericht

Bedankt @Glodenox ik dacht me te herinneren dat er vroeger een systeem was dat je wegen kon bewerken als je er vaak genoeg in dat gebied kwam. Is er trouwens een weg om makkelijk met die mensen in contact te komen, soms meld ik in app krijg ik een vraag maar je kan dan niet duidelijk reageren en gaat vaak verloren.
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Tomsworld schreef: 28 aug 2023, 21:03Is er trouwens een weg om makkelijk met die mensen in contact te komen, soms meld ik in app krijg ik een vraag maar je kan dan niet duidelijk reageren en gaat vaak verloren.
Het meest rechtstreekse contact is onze eigen Slack, waar zowat alle actieve kaartbewerkers van België aanwezig zijn. Binnenkort zou er ook een makkelijker te gebruiken chatruimte moeten komen in de kaartbewerker, maar de planning hiervan is nog niet volledig duidelijk.
bruma
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

heist_175 schreef:Gisteren was mijn Waze in de war: links werd rechts en omgekeerd.
De kaartaanduiding was juist, maar de instructie op het scherm zei "ga naar links" en de kaart toonde "naar rechts". Verwarrend :).
De ene keer is er omwisseling van L naar R met de gesproken stem aan een bepaald kruispunt, niet de hele rit.
De andere keer is de stem OK maar staat een deel van het scherm in het Engels, voor de volledige rit
Ik heb ooit een Halloween stem geactiveerd maar die was zo druk dat die meteen weer vervangen werd. Nu en dan komt die stem terug
Alles hierboven zonder instellings veranderingen bij een Android 10 gekoppeld aan het infotainment van de auto

En vandaag even naar de supermarkt gereden, waarom laat waze me 2km omrijden (7 ipv 5) via een groot stuk 90 weg terwijl het binnendoor korter, net iets sneller is en mijn EV veel minder verbruikt
Dat de voorgestelde route misschien efficiënter is voor een ICE daar heb ik geen boodschap meer aan. Waze wordt zo stilaan old school.
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

De voornaamste factor binnen het algoritme blijft nog altijd de tijd die afgelegd gaat moeten worden. Maar het kan zijn dat alles er op wees dat de route binnendoor trager aan het worden was, en dat Waze die tendens verkeerd ingeschat heeft.

We krijgen ook met enige regelmaat zulke meldingen van gebruikers die door wegen willen rijden die wettelijk voorbehouden zijn voor plaatselijk verkeer. Ik ga er van uit dat dit hier niet het geval was, maar dat is voor veel gemelde situaties dus de verklaring.
SPR
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 16 keer

Bericht

Deze week was ook een ongezellige Waze week. De ene keer sloot de app meermaals plots af tijdens het rijden met Android auto. De dag erop werd tijdens de navigatie enkel het volgende gezegd: VERVOLGENS.... VERVOLGENS... de rest van de navigatie ontbrak. Nu dat tweede is alvast minder ergerlijk dan het eerste. :D Heb een update gekregen dus hoop dat het weer normaal werkt. :)
bruma
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Glodenox schreef:De voornaamste factor binnen het algoritme blijft nog altijd de tijd die afgelegd gaat moeten worden. Maar het kan zijn dat alles er op wees dat de route binnendoor trager aan het worden was, en dat Waze die tendens verkeerd ingeschat heeft.

We krijgen ook met enige regelmaat zulke meldingen van gebruikers die door wegen willen rijden die wettelijk voorbehouden zijn voor plaatselijk verkeer. Ik ga er van uit dat dit hier niet het geval was, maar dat is voor veel gemelde situaties dus de verklaring.
Dank voor de terugkoppeling
Idd geen plaatselijk verkeer tegen op het traject en hoogstens een 6-tal voertuigen opgemerkt voor mij op de route
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 348 keer
Recent bedankt: 1 keer

Bericht

bruma schreef: 14 sep 2023, 09:33 En vandaag even naar de supermarkt gereden, waarom laat waze me 2km omrijden (7 ipv 5) via een groot stuk 90 weg terwijl het binnendoor korter, net iets sneller is en mijn EV veel minder verbruikt
Dat de voorgestelde route misschien efficiënter is voor een ICE daar heb ik geen boodschap meer aan. Waze wordt zo stilaan old school.
Ik ben stilaan ook hoe langer hoe minder tevreden met de routes die Waze voorstelt. Ik heb al voorgehad dat ik direct bij vertrek al een alternatieve route volgde, en bij herberekening Waze direct met een snellere ETA kwam !? Dit kan bijna niet anders dan dat hij die alternatieve route niet eens in rekening nam bij het berekenen van mijn route bij vertrek.
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Als je zelf een route selecteert in het begin, zal Waze deze route altijd zeer strikt proberen te volgen. Je hebt dan namelijk aangegeven dat je die route wil nemen.
Als je gewoon de route volgt die je van in het begin kreeg, zal Waze om de x tijd nakijken of er ondertussen een snellere route bestaat.

Let wel: Waze gaat je niet voor een zeer kleine winst van route doen veranderen. Dit om een soort van flip-flop tussen twee routes te voorkomen.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
Bedankt: 127 keer

Bericht

Ik heb ondertussen een vervelend probleem: sinds mijn tripje naar Duitsland van meer dan een maand geleden, zijn nu de meldingen over trajectcontroles (en enkel die, de turn-by-turn instructies zijn nog netjes in het Nederlands) in het Duits... Ik heb helemaal niets aangepast. :-(
ooh. shiny.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 265 keer
Bedankt: 481 keer
Recent bedankt: 9 keer

Bericht

Dat valt nog mee... Bij ons was het een paar weken in't Japans. Ook bij ons was er niet aangepast.
De oplossing was om de taal op iets anders in te stellen en dan opnieuw op de originele taal. Blijkbaar een bug die niet opgelost geraakt.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Het is nog iets complexer dan dat: je moet de taal aanpassen naar een stem die straatnamen kan uitspreken (Jasmien of Femke voor het Nederlands) en dan terug de originele stem instellen. Op die manier gaat die andere stem de instructies uitspreken dat de op voorhand opgenomen stem niet kan uitspreken.

Ik heb dat probleem vorig weekend bij de EMEA bijeenkomst van Waze nog eens aangekaart. Ze hebben bevestigd dat ze er van op de hoogte zijn en dat ze er werk van moeten maken. Maar een inschatting van timing gaven ze niet meteen.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 81 keer

Bericht

Ik vind het wel irriterend dat de meldingen of er werken zijn bij de grote werken die aangekondigd zijn door de overheid op het scherm komen. Kunnen ze bij waze dit niet gewoon programeren dat er werken zijn met melding maar zonder aan te moeten geven of dit zo is of niet zo is.

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
Bedankt: 127 keer

Bericht

Glodenox schreef: 15 sep 2023, 09:52 Het is nog iets complexer dan dat: je moet de taal aanpassen naar een stem die straatnamen kan uitspreken (Jasmien of Femke voor het Nederlands) en dan terug de originele stem instellen. Op die manier gaat die andere stem de instructies uitspreken dat de op voorhand opgenomen stem niet kan uitspreken.
That fixed it, merci! :beerchug:
ooh. shiny.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 111 keer
Recent bedankt: 4 keer

Bericht

Ik ervaar haar al een tijd problemen bij het gebruik van Waze in CarPlay, warme iPhone.

Nu blijken er wat logs te zijn voor analyse.
Het probleem lijkt een te hoog CPU gebruik.

Ik deel dit soort analyses ook met de ontwikkelaar. Enig idee of dit soort zaken ook worden opgevolgd?

(Klik voor grotere versie)
IMG_2630.jpeg
IMG_2631.png

Alvast bedankt!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Glodenox schreef: 14 sep 2023, 12:36 Als je zelf een route selecteert in het begin, zal Waze deze route altijd zeer strikt proberen te volgen. Je hebt dan namelijk aangegeven dat je die route wil nemen.
Als je gewoon de route volgt die je van in het begin kreeg, zal Waze om de x tijd nakijken of er ondertussen een snellere route bestaat.
Ik had het eigenlijk niet over een route selecteren maar om zelf gewoon Waze te negeren en een andere route te nemen.
Bvb, ik zie het gewoon consistent wanneer ik boodschappen ga doen naar mijn vaste supermarkt. Na letterlijk 100m is er een rotonde waar ik eigenlijk 2 kanten op kan, waarvan ik weet dat de route ongeveer even snel is. Waze stuurt me dan kant 1 op, maar als ik dan kant 2 neem, en Waze onmiddellijk herrekent, gaan er prompt 1 a 2 minuten af. Waarom koos Waze dan zelf niet kant 2 bij de initiële routering ?!
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Tomby schreef: 18 okt 2023, 07:57Waarom koos Waze dan zelf niet kant 2 bij de initiële routering ?!
Oei, dat is een vraag die zeer moeilijk te beantwoorden valt omdat er zo veel factoren kunnen meespelen. Zulke verschillen zijn moeilijk te verklaren, al helemaal zonder specifiek naar de situatie op de kaart te kunnen kijken. Vaak heeft het te maken met een stijgende hoeveelheid verkeer op het meest logische traject, waardoor Waze iets te voorzichtig wil zijn en een alternatieve route voorziet, maar als je zegt dat je op zo'n korte afstand van je vertrekpunt al die situatie tegenkomt, lijkt me dat minder waarschijnlijk.

Héél misschien is er een fout op de kaart die voorkomt dat je die afrit kan krijgen, maar ook dat lijkt me weinig waarschijnlijk. Als je dit ziet zitten, mag je me altijd in een privébericht laten weten over welke rotonde dit gaat. Dan kan ik het even nakijken. Maar ik durf niet te beloven dat ik er een antwoord voor ga vinden.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 628 keer

Bericht

Ik blijf het vervelend vinden dat Waze geen flitspalen meldt als je (volgens hem) niet te snel rijdt.
Want soms heeft Waze een verkeerde snelheid voor een bepaald stuk weg (of heeft die weg zo'n variabele snelheid, zoals "trager bij regen"), en dan gaat Waze er vanuit dat die paal ook per definitie aan de max snelheid van die baan ingesteld staat.

Ook: In FR hebben users blijkbaar de gewoonte gevonden om alle flitspalen (die, dacht ik, bij wet niet gemeld mogen worden) als "politie" te melden :-)

Naar routing toe: ja, Waze kiest soms ook iets te vaak voor een "moeilijke" weg; maw eentje met veel geparkeerde auto's en bloembakken waar je rond moet slalommen, en waar je vast staat als er een tegenligger is want de weg is niet breed genoeg om met twee te passeren langs die obstakels.
Hij houdt blijkbaar geen of te weinig rekening met de "rijdbaarheid" van een traject. Bij gelijke of lichte (+-2 min) verschillen in tijd, mag hij gerust de vlotte lange rechte weg prio geven vind ik.
bruma
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Omgekeerd als je aan een school voorbij komt met dynamische panelen
Je krijgt resoluut de 30 voorgeschoteld terwijl je meestal 50 mag

Ik denk dat dit moeilijk te implementeren is gezien er geen 'connectie' is met de voorwaarden

Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Hoe komt het dat bij waze niet meer naar alternatieve routes kan gezocht worden. Knop is weg.
Screenshot_20231108_141036_Waze.jpg
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 661 keer

Bericht

't ligt aan u... Bij mij in elk geval is de optie "Routes" er wél nog. Kan je na de zoekopdracht wél onderaan het resultaat omhoog trekken (het scherm net vóór dit scherm)?
PhoneExperienceHost_2023-11-08_19-42-02.png
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Dit kan ik wel doen voor dat de route start. Maar tijdens de route kan ik niet zoeken naar alternatieve routes. Of zou er een fout in de Bèta versie zitten.
Screenshot_20231108_194841_Waze.jpg
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Als je de beta gebruikt is het absoluut niet de bedoeling om op een publiek forum feedback te geven/vragen ;)

In de testversie die ik heb is die verandering ook actief, maar daarnaast is die functie om andere routes te bekijken zeer duidelijk naar een andere plaats verhuisd in de interface. Mocht je geen deel zijn van het bèta-programma, maar gewoon de bèta-versie ergens vanop het internet gedownload hebben: er zijn dan vaak bepaalde functies die niet goed werken omdat ze geactiveerd worden vanop de server. Dus mocht je geen officiële bèta-tester zijn, zou ik aanraden om gewoon die simpele stap te zetten: https://support.google.com/waze/beta/answer/7287364 En anders zou ik het gewoon bespreken in de discussieruimte die daarvoor voorzien is.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Glodenox schreef: 09 nov 2023, 08:11 Als je de beta gebruikt is het absoluut niet de bedoeling om op een publiek forum feedback te geven/vragen ;)

In de testversie die ik heb is die verandering ook actief, maar daarnaast is die functie om andere routes te bekijken zeer duidelijk naar een andere plaats verhuisd in de interface. Mocht je geen deel zijn van het bèta-programma, maar gewoon de bèta-versie ergens vanop het internet gedownload hebben: er zijn dan vaak bepaalde functies die niet goed werken omdat ze geactiveerd worden vanop de server. Dus mocht je geen officiële bèta-tester zijn, zou ik aanraden om gewoon die simpele stap te zetten: https://support.google.com/waze/beta/answer/7287364 En anders zou ik het gewoon bespreken in de discussieruimte die daarvoor voorzien is.
Dit is de versie die ik nu heb draaien vanuit de Google play store.
Screenshot_20231109_091459_Google Play Store.jpg
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Zijn er nog bij wie op Android Auto soms de ETA/Resterende afstand verdwijnt ? Dat staat in een zwarte rechthoek linksonder, maar het is me al verschillende keren voorgevallen dat die rechthoek gewoon ineens weg is en de hele rit niet meer terugkomt.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 583 keer
Bedankt: 135 keer

Bericht

Dat heb ik ook regelmatig. Als ik de split-screen opzet, dan komt het terug.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Heb de alternatieve routes gevonden.
Screenshot_20231109_123004_Waze.jpg
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

johcla schreef: 09 nov 2023, 11:23 Dat heb ik ook regelmatig. Als ik de split-screen opzet, dan komt het terug.
Ah, dat is een goeie tip. Ik onderbrak de navigatie en startte die terug op, maar dat is wel omslachtiger dan gewoon even split screen doen.
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Zou een verbod op waze waarschuwingen er toch nu komen.

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231113 ... rce=google

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Ik ben momenteel nog even het publiceren van hun studie daarrond aan het afwachten. Ik vind het wat jammer dat ze nu al aanbevelingen doen op basis van een studie die we nog niet eens hebben kunnen zien.

Mijn vermoeden op basis van de tekst op hun website is dat ze deze waarschuwingen als oorzaak zien van mensen die de regels overtreden, terwijl volgens mij die mensen gewoon altijd al bestaan hebben en natuurlijk aangetrokken worden tot zo'n systemen. Heel het ontradend effect van de aanwezigheid van die meldingen wordt blijkbaar niet in overweging genomen in hun advies. Van die meldingen worden er overigens ook een hoop fout geplaatst worden door mensen, denk maar aan de palen die de on-board units van vrachtwagens controleren.

Maar wat het resultaat ook is, Waze zal zich aanpassen aan de wetgeving. Zelf heb ik niet echt nood aan deze waarschuwingen op mijn rit. Ik hoop alleen dat het grondig wetenschappelijk onderbouwd is. Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe gevoelig die overtreders effectief zijn voor boetes. Mijn buikgevoel is eerder dat de mensen die meer overtredingen maken, dit quasi even hard gaan blijven doen zonder de waarschuwingen en dat het ontradend effect op de rest van de bevolking het verminderd aantal boetes bij die beperkte groep volledig balanceert. Maar het blijft een buikgevoel en ik sta zeker open voor wetenschappelijke studies die het tegendeel zouden bewijzen.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 56 keer

Bericht

Ben altijd een grote fan van Waze geweest maar rijd nu sinds een paar weken elektrisch en kan men draai niet meer vinden in Waze.
Bij instellingen kan je personenwagen kiezen. Je kan elektrisch rijden aanvinken. Bij brandstof blijft er dan nog steeds diesel staan.
Ik zie geen enkeler mogelijkheid om op vermogen van de laadpaal te filteren.
Ik kan manueel niet ingeven met welk SoC in vertrek, laat staan dat er een automatische integratie zou zijn.
Als ik een route plan zie ik op de kaart geen laadpalen in de buurt. Je kan ze en zoeken als POI maar ze zijn niet zichtbaar tijdens je rit.
De navigatie van Waze is top, ik heb alleen de indruk dat er veel minder mogelijkheden zijn dan bv ABRP, pump, ChargingTime. Of zie ik bepaalde instellingen in Waze over het hoofd?

Een combinatie van die apps met Waze als navigatie zou top zijn.
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Na het activeren van de functies voor elektrische voertuigen moet je eerst de app eens herstarten, jammer genoeg. Dan zal je zien dat de knop "Brandstof" vervangen werd door "Oplaadpunten EV". De mogelijkheid om te kunnen filteren ontbreekt momenteel nog inderdaad. Waze is pas vrij laat beginnen inzien dat ze elektrische voertuigen moeten ondersteunen (ondanks dat dit jarenlang het voornaamste punt was dat we aanbrachten bij hen) en is momenteel volop aan het werken om die achterstand in te halen. Ik kan niets zeggen over hun plannen, maar het zou zeer mooi zijn als ze die effectief gaan kunnen verwezenlijken.

Als je een route hebt, kan je op de knop Via klikken om daar oplaadpunten te zoeken. Er is wel 1 scherm waar een bug in zit en er nog altijd brandstof getoond wordt. Ik hoop dat ze die bug er tegen de volgende versie uit gaan krijgen.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 111 keer

Bericht

Bij het plannen van een rit naar een parking in Brussel Centrum valt het me op dat Waze een onlogische route voorstelt voor het laatste stuk in Brussel, vergeleken met Google Maps en Apple Maps.

(Omweg, wegen kruisen, zonder dat ik een reden kan vinden zoals traag verkeer of een omleiding).

Nu zou het natuurlijk kunnen komen door de doorstroming en het algoritme dat heeft berekend dat het 2 seconden sneller is maar mijn vraag is: wat zijn jullie ervaringen specifiek voor Brussel, Waze vertrouwen of toch beter Google / Apple maps checken?
Glodenox
Plus Member
Plus Member

Bericht

Google Maps is vaak niet op de hoogte van de laatste nieuwe wijzigingen, dus het hangt er beetje van af van waar je naartoe wil gaan en hoeveel aanpassingen er daar recent zijn geweest. Normaal gezien zijn we bij Waze zeer up to date in Brussel, of toch ten minste beter dan de alternatieven.

De noordkant van Brussel is momenteel bijvoorbeeld een boeltje door de wegverzakking op de Léon Monnoyerkaai. In die omgeving wordt men daardoor soms langs eerder onverwachte routes gestuurd.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 193 keer

Bericht

Ik blijf Waze volgen in Brussel, ook al ken ik het daar op vele punten niet goed (en ik onthoud het daar ook niet echt). Soms krijg ik zelfs een route door de tunnels om Brussel te dwarsen ipv via Vilvoorde te gaan (uiteraard bij grotere file daar). Al bij al heb ik al geleerd dat Waze het meestal bij het rechte eind heeft. Alleen af en toe denk ik zelf mee na om te bekijken of ik niet onnodig boerenwegels ga doen voor 2 seconden tijdswinst, maar dat probleem heb je in Brussel niet echt :d
Internet & TV: Proximus Flex Fiber 500/500 + TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom 20 GB + 20GB boost

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 291 keer
Bedankt: 492 keer

Bericht

In Brussel kan Waze inderdaad vreemd doen. Hij laat je dan van de ring afrijden en een ingewikkeld aantal doorsteken nemen terwijl het niet altijd file is op de normale weg. Dat is dan theoretisch misschien een paar seconden sneller maar je verliest meestal meer tijd door de manoeuvres, soms zijn er ook lichten op het traject en dan is het helemaal geluk hebben. Nooit zomaar achter een gps aan rijden.

In de VS gebruikte ik een tomtom van thuis met nieuwe kaarten. Die stuurde me eenmaal door een ijzeren hek van de luchthaven en een andere keer kwam ik midden in een veld vol mais uit :)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 154 keer
Bedankt: 72 keer

Bericht

Ik heb de laatste tijd vaak dat de box met geschatte aankomsttijd en aantal kilometers wegvalt op Android Auto, nog mensen dit probleem?
bruma
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

liber! schreef: 22 feb 2024, 10:40 Ik heb de laatste tijd vaak dat de box met geschatte aankomsttijd en aantal kilometers wegvalt op Android Auto, nog mensen dit probleem?
is dit niet omdat je internet wegvalt op dat ogenblik?