Nummeroverdacht bijna 2 maand bezig
Geplaatst: 25 maa 2013, 17:12
De zoveelste Proximus overdracht topic..
Ik ben begonnen op 04/02 met het bestellen van een Proximus abonnement, samen met een ander abo.
Ik had de Smart 20 besteld (zodat die 10€/maand zou worden) en een MTV 10 op één factuur.
Na lang bellen en wachten was de Smart 20 vorige week na 1,5 maand uiteindelijk geactiveerd (met maar één bestelling).
De andere bestelling is gewoonweg een ramp.. De eerste keer dat ik bestelde (04/02) via het internet verliep al zeer traag.
Na een paar weken had ik nog steeds geen actieve simkaart, dus bleef ik maar bellen.. De oorzaak was dat ze bij mijn "naam" een ander naam hadden geschreven dan bij mijn huidige operator abonnement.
Het probleem was echter dat ik een PREPAID kaart had ipv een ABONNEMENT. Dit blijken ze gewoonweg niet te snappen bij Proximus.
Ik bel dus naar hen, en ze doen via de telefoon een 2e bestelling.. Deze heb ik aan de telefoon DUIDELIJK gezegd dat het om een VOORAFBETAALDE kaart ging.
Wat blijkt? Ze geven het wéér aan als abonnement.
Vorige week maandag bel ik wéér, ik denk "Gewoon weer van 0 beginnen en het zal uiteindelijk wel lukken."
Er is al een abonnement op mijn huidige factuur van Mobiel: de Smart 20 waar ik het eerder over had.
Nu heb ik vorige week ook een Smart 20 besteld (die zou normaal ook toch goedkoop moeten worden tot € 12,5 of niet?).
Vandaag bel ik weer: Proximus zegt: "We weten niet zeker of het kan om 2 abonnementen op één factuur/adres te laten komen, bel naar Belgacom voor meer info".
Ik bel naar Belgacom: "Wij weten nog niets over deze bestelling, bel naar Proximus voor meer informatie".
En zo draait dus de cirkel, ik weet nog steeds niet of 2 abo's nu WEL of NIET kan.
Zal de nummeroverdracht óóit lukken?
Ik ben begonnen op 04/02 met het bestellen van een Proximus abonnement, samen met een ander abo.
Ik had de Smart 20 besteld (zodat die 10€/maand zou worden) en een MTV 10 op één factuur.
Na lang bellen en wachten was de Smart 20 vorige week na 1,5 maand uiteindelijk geactiveerd (met maar één bestelling).
De andere bestelling is gewoonweg een ramp.. De eerste keer dat ik bestelde (04/02) via het internet verliep al zeer traag.
Na een paar weken had ik nog steeds geen actieve simkaart, dus bleef ik maar bellen.. De oorzaak was dat ze bij mijn "naam" een ander naam hadden geschreven dan bij mijn huidige operator abonnement.
Het probleem was echter dat ik een PREPAID kaart had ipv een ABONNEMENT. Dit blijken ze gewoonweg niet te snappen bij Proximus.
Ik bel dus naar hen, en ze doen via de telefoon een 2e bestelling.. Deze heb ik aan de telefoon DUIDELIJK gezegd dat het om een VOORAFBETAALDE kaart ging.
Wat blijkt? Ze geven het wéér aan als abonnement.
Vorige week maandag bel ik wéér, ik denk "Gewoon weer van 0 beginnen en het zal uiteindelijk wel lukken."
Er is al een abonnement op mijn huidige factuur van Mobiel: de Smart 20 waar ik het eerder over had.
Nu heb ik vorige week ook een Smart 20 besteld (die zou normaal ook toch goedkoop moeten worden tot € 12,5 of niet?).
Vandaag bel ik weer: Proximus zegt: "We weten niet zeker of het kan om 2 abonnementen op één factuur/adres te laten komen, bel naar Belgacom voor meer info".
Ik bel naar Belgacom: "Wij weten nog niets over deze bestelling, bel naar Proximus voor meer informatie".
En zo draait dus de cirkel, ik weet nog steeds niet of 2 abo's nu WEL of NIET kan.
Zal de nummeroverdracht óóit lukken?