3G issues met iPhone 3GS
Geplaatst: 27 feb 2013, 11:22
Hallo iedereen,
Ik heb rare 3G problemen met mijn proximus abonnement icm een iPhone 3GS, gezien Proximus altijd reclame maakt met "het beste netwerk van Belgie" ben ik nu wel wat teleurgesteld. Ik heb niet veel zin om de tests samen met een verkoper in een proximus-winkel te herhalen, dus vraag ik het hier eens. Hopelijk leest Eva mee
De tests zijn op meerdere locaties uitgevoerd en overal krijg ik ongeveer hetzelfde resultaat. In het centrum van Leuven heb ik bijvoorbeeld 1 blokje 3G (25Kbps down). Met mijn Android schiet dat naar +8Mbps.
Aan wat zou dit kunnen liggen? Ik heb mijn iphone al meerdere keren gerestored, met & zonder backup. APN settings staan goed want het internet werkt, enkel heel traag. (Helaas) ook een update gedaan naar 6.0.2, but no luck.
Gebruikt proximus andere 3G frequenties dan Mobile Vikings die een iPhone 3gs toevallig niet kan ontvangen ofzo?
Ik heb rare 3G problemen met mijn proximus abonnement icm een iPhone 3GS, gezien Proximus altijd reclame maakt met "het beste netwerk van Belgie" ben ik nu wel wat teleurgesteld. Ik heb niet veel zin om de tests samen met een verkoper in een proximus-winkel te herhalen, dus vraag ik het hier eens. Hopelijk leest Eva mee

Code: Selecteer alles
Proximus Mobile Vikings
Android 3G 3G
iPhone edge 3G
iPhone forced 3G (JB) no service 3G
Aan wat zou dit kunnen liggen? Ik heb mijn iphone al meerdere keren gerestored, met & zonder backup. APN settings staan goed want het internet werkt, enkel heel traag. (Helaas) ook een update gedaan naar 6.0.2, but no luck.
Gebruikt proximus andere 3G frequenties dan Mobile Vikings die een iPhone 3gs toevallig niet kan ontvangen ofzo?
