nieuwe telenet klant: online bestellen = meer problemen?
Geplaatst: 23 feb 2013, 14:46
Ik ben plan om als nieuwe klant binnen enkele dagen een de basic shake "Internet + Digitale tv + Telefonie" shake te nemen aan 46,25€/maand omdat er dan geen activatie is van 50€. De telefonie lijkt me handig voor enkele maanden omdat ik verhuis maar hierna is dit minder interessant. Na enkele maanden kan ik dan de telefonie opzeggen zonder kosten.
Maar wat mij enorm verwonderd is dat de telenet medewerker mij verteld dat als je via de telefoon besteld er minder problemen zijn met de bestelling dan een bestelling online. Dit is:
- o.a. gegarandeerde afspraak (kun je online toch ook aangeven)
- en als je een king abonnement neemt, dan zou de nummeroverdracht ook vlotter verlopen omdat die al wat complexer is!
Klopt dit? Ik heb het gevoel dat die mederwerkers verdienen aan elke nieuwe klant omdat ze hiervoor extra veel moeite voor doen.
Ik zie eigenlijk geen reden om NIET online te bestellen. Bovendien heb je dan 20€ korting extra tot 28/2.
Wie weet hier meer over?
Bedankt,
Fabienne
Maar wat mij enorm verwonderd is dat de telenet medewerker mij verteld dat als je via de telefoon besteld er minder problemen zijn met de bestelling dan een bestelling online. Dit is:
- o.a. gegarandeerde afspraak (kun je online toch ook aangeven)
- en als je een king abonnement neemt, dan zou de nummeroverdracht ook vlotter verlopen omdat die al wat complexer is!
Klopt dit? Ik heb het gevoel dat die mederwerkers verdienen aan elke nieuwe klant omdat ze hiervoor extra veel moeite voor doen.
Ik zie eigenlijk geen reden om NIET online te bestellen. Bovendien heb je dan 20€ korting extra tot 28/2.
Wie weet hier meer over?
Bedankt,
Fabienne