Pagina 1 van 1

probleem "niet geregistreerd bij weepee"

Geplaatst: 11 feb 2013, 21:51
door lucdec
Hallo,
Ik ben al een paar jaar weepee klant inkomend voor telefonie
Ik wilde iets wijzigen in m'n fritzbox
Nu lukt het plots niet meer om naar m'n vast nummer te bellen.

In de klantentool van weepee onder account informatie staat nu

Momenteel niet geregistreerd! Laatst gezien op: 2013-02-11 20:47:14.550801
IP Adres: Port: Last latency: 73ms
Provider (cached): 178.117.148.117 - Unknown
Useragent (cached): AVM FRITZ!Box Fon 5140 (UI) 43.04.67 (Feb 10 2009) Useragent (lastcall):
Huidige Switch: ssw9.brussels.weepee.org
Aantal voicemail berichten: 12


Wat loopt er mis?, vindt het zelf niet


ps. UItgaande gesprekken via internetcalls werken wel

Re: probleem "niet geregistreerd bij weepee"

Geplaatst: 11 feb 2013, 21:57
door krisken
Klopt het IP adres dat daar staat met het IP adres dat je vind op www.watismijnip.be?

Re: probleem "niet geregistreerd bij weepee"

Geplaatst: 11 feb 2013, 21:58
door jaker
Knop "Reset User-Agent Beveiliging" al eens geprobeerd? 8)

Re: probleem "niet geregistreerd bij weepee"

Geplaatst: 11 feb 2013, 22:16
door lucdec
opgelost
iedereen bedankt voor het meedenken

Ik heb inderdaad eens op die knop "Reset User-Agent Beveiliging" geduwd. Ik had niet de indruk dat dit iets deed

Het ip klopte niet


Ik heb de fritzbox gereboot via het menu en dan werkte het wel, had het nochtans al een paar keer gedaan daarvoor zonder resultaat.

Mijn grootste probleem binnen die fritzbox is die duitse taal. Ik snap die technische termen niet perfect :? t'is telkens opnieuw een karwei
als ik er iets moet in veranderen :-D