probleem "niet geregistreerd bij weepee"
Geplaatst: 11 feb 2013, 21:51
Hallo,
Ik ben al een paar jaar weepee klant inkomend voor telefonie
Ik wilde iets wijzigen in m'n fritzbox
Nu lukt het plots niet meer om naar m'n vast nummer te bellen.
In de klantentool van weepee onder account informatie staat nu
Momenteel niet geregistreerd! Laatst gezien op: 2013-02-11 20:47:14.550801
IP Adres: Port: Last latency: 73ms
Provider (cached): 178.117.148.117 - Unknown
Useragent (cached): AVM FRITZ!Box Fon 5140 (UI) 43.04.67 (Feb 10 2009) Useragent (lastcall):
Huidige Switch: ssw9.brussels.weepee.org
Aantal voicemail berichten: 12
Wat loopt er mis?, vindt het zelf niet
ps. UItgaande gesprekken via internetcalls werken wel
Ik ben al een paar jaar weepee klant inkomend voor telefonie
Ik wilde iets wijzigen in m'n fritzbox
Nu lukt het plots niet meer om naar m'n vast nummer te bellen.
In de klantentool van weepee onder account informatie staat nu
Momenteel niet geregistreerd! Laatst gezien op: 2013-02-11 20:47:14.550801
IP Adres: Port: Last latency: 73ms
Provider (cached): 178.117.148.117 - Unknown
Useragent (cached): AVM FRITZ!Box Fon 5140 (UI) 43.04.67 (Feb 10 2009) Useragent (lastcall):
Huidige Switch: ssw9.brussels.weepee.org
Aantal voicemail berichten: 12
Wat loopt er mis?, vindt het zelf niet
ps. UItgaande gesprekken via internetcalls werken wel