Pagina 1 van 1

Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexering)

Geplaatst: 06 feb 2013, 08:08
door Studenteninternet
De titel zegt alles. Kan je een telenet corporate contract opzeggen wegens de indexering toegepast vanaf februari? Ik zie er geen probleem in, maar je weet maar nooit, vandaar de vraag hier.

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 09:09
door philippe_d
Tenzij ik het verkeerd voor heb, geldt de nieuwe telecomwet alleen voor consumenten abonnementen?

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 09:23
door raf1
Kleine bedrijven en zelfstandigen krijgen bij Telenet blijkbaar dezelfde voorwaarden als consumenten!?
http://telenet.be/business/nl/small/nieuweprijzen (klik onderaan op algemene voorwaarden)

Bij grote bedrijven is indexering 100% zeker géén reden om kosteloos op te zeggen!

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 09:41
door krisken
Hoelang heb je het product al?

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 09:47
door Uzzi
Is het niet zo dat wanneer de prijsaanpassing de index niet overstijgt, dat de klant niet kosteloos kan opzeggen ?

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 10:01
door krisken
De AV voor corporate fiber zijn anders dan voor consumer.
http://media.tn-media.be/pdf/tsd3/algem ... den_NL.pdf



10.2 Prijsherziening
De tarieven kunnen in de loop van het Contract op elk moment worden aangepast door Telenet op voorwaarde dat de Klant hier minstens 1 maand vooraf van wordt verwittigd. In geval van een tariefverhoging – behalve bij een aan de index van de consumptieprijzen gerelateerde stijging – heeft de Klant het recht om het Contract op te zeggen uiterlijk de laatste dag van de maand die volgt op de ontvangst van de eerste factuur na de inwerkingtreding van de wijzigingen zonder dat hij enige vergoeding verschuldigd is.

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 10:32
door philippe_d
Uzzi schreef:Is het niet zo dat wanneer de prijsaanpassing de index niet overstijgt, dat de klant niet kosteloos kan opzeggen ?
Neen. Elke aanpassing, ook een index aanpassing (zelfs indien die de index niet overstijgt), is een reden voor kosteloze opzeg (consumenten abo).
De topic gaat hier echter over Corporate Fiber.

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 10:34
door krisken
Voor de nieuwsgierigen...

http://telenet.be/business/nl/large/pro ... e-fibernet



Downloadsnelheid**
tot 100 Mbps
Uploadsnelheid**
tot 10 Mbps
Gegarandeerde bandbreedte
tot 5 Mbps (down en up)
IP-adres
8 vaste IP-adressen
SLA
herstel van verbinding binnen de 8 werkuren
Business support
24/7
Internetvolume
onbeperkt
Aantal gebruikers
onbeperkt

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 14:38
door Studenteninternet
Het kan dus niet, bedankt voor je opzoekwerk Kris. (en uiteraard ook alle anderen voor hun replies)

Mvg
Yves

Re: Telenet corporate opzeggen wegens prijsstijging (indexer

Geplaatst: 06 feb 2013, 14:49
door krisken
Met plezier :)