Pagina 1 van 1
Na opzeg, nog steeds goede service, bedankt Edpnet!
Geplaatst: 31 jan 2013, 15:58
door bombas
Na jaren klant geweest te zijn bij EDPNET en ik de overschakeling wens te maken naar een andere provider, heb ik mijn abonnement dus opgezegd bij EDPNET.
Heb verzocht deze maand nog op te zeggen en nu dien ik nog te betalen tot mei 2013. Terwijl mijn contractduur tot 2011 liep en ik dus een opzegtermijn heb van 1 maand.
Dus kan ik betalen voor 3 maanden NIETS!
Bezin eer je begin.
Bedankt hiervoor!

Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 16:26
door philippe_d
Wat is de bedoeling van deze post?
Heb je al geprobeerd om tot een schikking te komen?
Volgens mij is dit een administratief misverstand.
Volgens de nieuwe telecomwet, mag je na 6 maand je contract opzeggen, op een door jouw gekozen dag. Met andere woorden, je bent zelfs niet gebonden aan één maand vooropzeg.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 16:35
door cptKangaroo
De opzegmaand start pas in de eerstvolgende factuurmaand dus als je opzegt vlak nadat een nieuwe factuurmaand inging dan betaal je ongeveer 2 maand. Vandaar dat je best opzegt vlak voor een factuurmaand ingaat
als je zelf geen opzegdatum opgeeft. De nieuwe telecomwet zegt immers dat je zelf een opzegdatum kan geven, maar die moet technisch haalbaar zijn, zie topic:
Scarlet past nieuwe telecomwet niet toe?
Je kan eventueel EDPnet nog eens contacteren en een opzegdatum meegeven. Als je werkelijk meer dan 2 maanden opzeg moet betalen, kijk dan eens of je enkele maanden geleden mogelijk een nieuw contract aanging waar een minimumduur op zit.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 16:45
door EDPnet
bombas, geef even in PM jouw klantennr door. Dan vragen we dat hier meteen even na.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 16:53
door Jack Daniels
Ik snap de hele heisa ook niet. Waarom niet eerst EDPnet gecontacteerd i.p.v. hier uw gal te komen spuien?
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 16:57
door bombas
Ik snap uw reactie ook niet.
Reactie plaatsen zonder enige onderbouw!
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 17:04
door Jack Daniels
De onderbouw was "eerst EDPnet contacteren". Toch niet moeilijk?
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 17:09
door EDPnet
We hebben intussen het klantennr van Bombas ontvangen en we bekijken het ticket ivm de opzeg verder met de verantwoordelijke.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 17:14
door TiTanium
Zo hoort het se, een feedback van een ispmedewerker!
dikke

Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 18:31
door Splitter
"na jaren als trouwe klant" ... zegt degene die niet langer klant wil zijn...
zo trouw is bombas dus niet (meer)
(en valt het nog iemand op hoeveel duimpjes er in dit topic zijn heen en weer gegaan?

)
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 18:34
door krisken
Pakje duimpjes...meesten lijken me terecht?
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 18:42
door TiTanium
Mensen reageren hier inderdaad degelijk met duimpjes.
Misschien had bombas zich iets minder "agressief" moeten opstellen, en alles diplomatischer moeten opstellen.
De reden waarom gebruiker "edpnet" de duimpjesbeloning krijgt, is omdat hij feedback gaf aan iedereen. Wij zijn de medewerkers van de ISP's echt dankbaar dat ze hiervoor tijd willen maken, maar ZEER dankbaar voor de feedback.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 19:04
door bombas
Ja heb ik gemerkt dat hier veel met duimpjes gewerkt wordt. En mijn aandeel is vandaag intens toegenomen.
Wist niet dat dit zo gevoelig lag bij sommigen.
En inderdaad TiTanium, ik heb waarschijnlijk wat te impulsief gereageerd.
Een diplomatischer aanpak was beter geweest. Eens bellen met EDPNET bijvoorbeeld.
Maar ik was ontzet over het feit dat ik nog 3 maanden te betalen heb.
Nu om op Edpnet terug te komen en ik ben jaren klant geweest. En ben zeer tevreden over hun geleverde service al die jaren.
Maar daar ik na zovele jaren toch eens voor digitale TV ga (ja ik ben tevens ene van de oude stempel) en er nog interessante pakketten (TV, internet, telefoon) werden aangeboden, schakel ik dus over.
Daar hier nog steeds geen VDSL ligt (ja ik woon ook nog eens in een boerengat) en ik geen mogelijkheid om een schotel te plaatsen, bleven er niet veel opties over.
Dus sorry Edpnet voor de overschakeling en bedankt voor de service.
En over het al dan niet trouw zijn, hoeveel mensen hier zijn er niet die overgeschakeld zijn van energieleverancier of bank omdat dit beter is voor de portemonnee.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 19:10
door TiTanium
In tijden van crisis is de portefeuille het gevoeligst
Als dit zelfs als trouwe klant een reden is om over te schakelen dat minder kost en beter bij u noden past dan zou ik ook overschakelen. Als je dan op Adsl zit en geen schotel kan zetten is u keuze inderdaad zeer beperkt.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 20:02
door Splitter
Met de duimpjes is hier wel terecht gewerkt, dat spreek ik niet tegen.
maar het viel me op hoeveel eigenlijk (ik denk dat zowel al de positieve als negatieve duimpjes van bombas hier samen zitten?

)
bombas schreef:En over het al dan niet trouw zijn, hoeveel mensen hier zijn er niet die overgeschakeld zijn van energieleverancier of bank omdat dit beter is voor de portemonnee.
ikzelf beweer dan ook al jaaaaaren niet meer een trouwe klant te zijn.
een bedrijf denkt aan zijn eigen centen, en dat moet een klant ook doen.
in de laatste 5 jaar heb ik bij TN gezeten (was de eerste breedbandprovider hier overigens), bij edpnet (geen klagen over), scarlet (geen klagen over) en nu bgc (geen klagen over)
ik heb amper de helpdesks nodig, "extraatjes" zoals die zever met deezer bij bgc bv interesseren me van geen kanten,
en ik voel me niet geroepen trouwe klant te zijn (als je weg kan + weg mag + iets beters kan vinden: wegwezen).
als er morgen een aanbieder komt die me een vast ip'tje geeft bij mijn abbo (en liefst ook nog eens ipv6 native erbij),
aan een normale prijs (ik moet geen sla, ik moet geen bizz support etc etc) dan stap ik wss weer over.
het enige wat ik wél "trouw blijf" zijn operatoren waar ik nooit van zen leven nog naar zal terugkeren (vooral die
...KNIP... bij mobistar),
noem het maar "mijn persoonlijke blacklist"

Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 20:06
door krisken
Hangt er vanaf wat je een normale prijs noemt hé voor fixed ip + ipv6

Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 20:21
door Jack Daniels
Iedereen kijkt naar zijn portemonnee, zeker in deze tijden van crisis. Of je nu klant bent of werknemer of bedrijf, maakt niet uit. Als jij te veel kost aan je werkgever en hij kan je vervangen door een goedkopere kracht, dan vlieg je. En bedrijven moeten dan ook niet raar opkijken als klanten wegblijven omdat het elders goedkoper is.
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 20:26
door Splitter
woops, sorry titanium

ben niet zo te spreken van mobistar (terwijl ik dat vroeger "in den beginne" wel was trouwens)
om verdere discussie over fixed ip's en de prijzen ervoor apart te voeren,
zoals hieronder aangehaald:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=23&t=36696
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 20:30
door Jack Daniels
Ik vind de vraag van splitter over fixed IP adressen, prijzen enz. een apart topic waard. Mods?
Re: Dit is wat men krijgt na jaren trouwe klant. Bedankt EDP
Geplaatst: 31 jan 2013, 21:07
door krisken
Goed idee.
Splitter, kan jij even een topic apart openen hiervoor. Lijkt mij een interessante discussie!
Re: Na opzeg, nog steeds goede service, bedankt Edpnet!
Geplaatst: 01 feb 2013, 10:36
door bombas
Het probleem is opgelost.
Blijkbaar een fout bij de administratie.
Dien nu enkel mijn laatste maand te betalen.
Ja en ik weet het heb me niet populair gemaakt (zie duimpjes orkaan).
Zal voortaan eerst persoonlijk contact opnemen en mijn berichten beter opstellen.
Maar zoals ik reeds vertelde. Ik ben steeds zeer tevreden geweest van Edpnet.
Vandaar dat ik de titel ook gewijzigd heb.
Edpnet = prima provider!
Re: Na opzeg, nog steeds goede service, bedankt Edpnet!
Geplaatst: 01 feb 2013, 10:48
door EDPnet
Zolang er met elkaar gecommuniceerd wordt en de zaken worden opgelost, komt dat allemaal slim.
