Pagina 1 van 1
Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:35
door helmuteke
Sinds Zondag komt er bij spotnet niets meer binnen bij mij.
Vind niets terug van problemen of dat er één of andere instantie spotnet heeft platgelegt.
Iemand die wel iets ontvangt ??
Re: Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:41
door TiTanium
Zal je toch eens alles moeten nakijken, werkt perfect bij mij. Het is ook iets dat ze niet zo snel kunnen plat leggen. Het is eigenlijk van "niemand".
Re: Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:48
door UBremoved_3729
Misschien 'insufficiënt` credits op je account ?
Re: Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:54
door helmuteke
fieldoxide schreef:Misschien 'insufficiënt` credits op je account ?
heb nog nooit weet gehad van credits bij spotnet.
Ben nu bezig met µspotted , hier is em wel de headers aan het binnenhalen
Re: Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 20:58
door UBremoved_3729
Ik gebruik 'spotlite ' op mijn iMac , daar dien je wel je gegevens in te geven van je newsserver . Mijn spots worden binnengehaald via de credits van mijn newsserver .
Re: Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 21:04
door TiTanium
Credits klinkt ook niet bekend in de oren.
Je zou moeten kijken of u databestand niet beschadigd is. Eventueel is verwijderen en opnieuw laten starten. Kan zijn dat het probleem in een slechte database zit of 1 met een foutje in.
Re: Spotnet down
Geplaatst: 22 jan 2013, 21:07
door helmuteke
bij µspotted kom het binnen , neem naturrlijk alle headers , nog 50% en ik weet of ik weer up to date ben

Re: Spotnet down
Geplaatst: 23 jan 2013, 19:41
door Bas1235787
Heey, mijn spotnet is ook al sinds zondag down en krijg geen nieuwe spots meer binnen!!
Kan iemand mij aub helpen dit op te lossen??
Als ik de huidige spots probeer te downloaden krijg ik zelfs een foutmelding: 403 no such article
[
Post made via mobile device ]
Re: Spotnet down
Geplaatst: 23 jan 2013, 19:48
door helmuteke
ik ben overgeschakeld naar spotlite , deze doet het perfect
Re: Spotnet down
Geplaatst: 23 jan 2013, 19:48
door TiTanium
Probeer eens:
- 1. Ga naar x:\ProgramData\Spotnet
2. geeft het bestand databestand een andere naam (grootste bestanden in de vorm van xxx.eweka.nl.dbc en dbs)of verwijder deze.
3. Herstart spotnet.
Dit kan een corrupte database zijn die aan de basis ligt van de nodige problemen.