overschakelen naar generation connect
Geplaatst: 29 dec 2012, 16:26
Wat een zootje.................
Mijn dochter heeft als jarenlange generation gebruiker waar ze maar 10 mb krijgt willen overschakelen naar generation connect. Ik heb gebeld naar 6000 met de vraag over te schakelen naar generation connect. De operator zei tegen mij voila het is ok. (Heeft niet gesproken van een wachttijd ofzo) Ik vraag daarop of het gelijk welke manier is hoe ik herlaad. Ja zegt die, als het maar minimum 20 euro is om dus de bonussen te krijgen. Amai dat ging vlot dacht ik bij mezelf. Na dat telefoontje herlaad ik via de generation connect site voor 20 euro.
Het resultaat........
20 euro belwaarde bij, maar nog altijd het oude generations en onmogelijk om nog op internet te geraken via het netwerk. Iets wat wel werkte voor ik belde.
Bellen naar 6000 heeft geen zin want ze weten niet echt hoe het zit................Ik heb willen proberen met een andere operator door terug te bellen naar 6000 maar ik blijf al een hele namiddag op wacht staan . Ik denk dat ze mij op een lijst gezet hebben om mij te ontwijken. pffffffffffffff Heel frustrerend om een hele middag dat onozel muziekje te horen.
Iemand enig idee wat te doen?
Ik, heb ook generation connect maar ben van een andere provider gekomen. Dat was blijkbaar geen probleem. Begrijpe wie begrijpe kan.
Mijn dochter heeft als jarenlange generation gebruiker waar ze maar 10 mb krijgt willen overschakelen naar generation connect. Ik heb gebeld naar 6000 met de vraag over te schakelen naar generation connect. De operator zei tegen mij voila het is ok. (Heeft niet gesproken van een wachttijd ofzo) Ik vraag daarop of het gelijk welke manier is hoe ik herlaad. Ja zegt die, als het maar minimum 20 euro is om dus de bonussen te krijgen. Amai dat ging vlot dacht ik bij mezelf. Na dat telefoontje herlaad ik via de generation connect site voor 20 euro.
Het resultaat........
20 euro belwaarde bij, maar nog altijd het oude generations en onmogelijk om nog op internet te geraken via het netwerk. Iets wat wel werkte voor ik belde.
Bellen naar 6000 heeft geen zin want ze weten niet echt hoe het zit................Ik heb willen proberen met een andere operator door terug te bellen naar 6000 maar ik blijf al een hele namiddag op wacht staan . Ik denk dat ze mij op een lijst gezet hebben om mij te ontwijken. pffffffffffffff Heel frustrerend om een hele middag dat onozel muziekje te horen.
Iemand enig idee wat te doen?
Ik, heb ook generation connect maar ben van een andere provider gekomen. Dat was blijkbaar geen probleem. Begrijpe wie begrijpe kan.