Pagina 1 van 1

Kan telenet simkaart niet activeren

Geplaatst: 07 dec 2012, 08:19
door bartman
Ik krijg een foutmelding? Indien ik een simkaart wil activeren. Ik klik op de weblink die naar de registratiepaginangaat, eerst vul ik het nieuwe telenetsimkaartnummer in van de simkaart die mee in de enveloppe stak (gele kaartje), en op de laatste pagina van de website vul ik het oude proximus simkaartnummer in, dan kies ik voor nu activeren, daarna krijg ik een error pagina met " je activeringscode (lange code uit getallen en letters). Moet dit ergens ingebracht worden en zo ja waar dan ergens?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Kan telenet simkaart niet activeren

Geplaatst: 07 dec 2012, 09:11
door fryelectro
Ik vrees dat je best even de klantendienst contacteert want hier gaan we niet veel voor je kunnen doen:/ Of vraag het even aan charlotte, maar je gaat telefonisch sneller af zijn denk ik!