Pagina 1 van 1

Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 23 okt 2012, 14:44
door MClaeys
Ik was vandaag wat aan het prutsen op mijn smartphone en ik heb daarbi ook de Hello! app eens goed bekeken. Nu was ik aan het kijken bij "Mijn producten" en ik zie dat ik Pay&Go Generation heb.
Goed mogelijk, het is al een hele tijd geleden dat ik iets gewijzigd heb hieraan dus op den duur weet een mens niet meer wat hij heeft :P Het enige dat ik zeker weet is dat ik met auto-reload 15 euro per maand betaal. Nu was ik eens bij "Mijn opties" aan het kijken en ik zie daar Deezer Premium en Deezer Premium Plus staan, beiden voor 0 euro.
Dit kan toch niet kloppen, volgens de voorwaarden van op de site van Belgacom heb ik daar geen recht op. Nu heb ik er wel interesse voor, maar ik denk dat eens ze het door hebben ik dan toch zal moeten betalen voor de dienst. Daar komt nog bij dat ik wil overschakelen naar Generation Connect en ik ga er vanuit dat het voordeel dan zal vervallen, of vergis ik mij hier in?
De verwarring is vooral, heb ik hier nu recht op of niet? :eek:

Re: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 23 okt 2012, 15:33
door xenne
enkel als het Generation MTV/XL abo deel uitmaakt van uw pack met internet is deezer gratis

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/s ... gacom.page

bij pay & go generation & bij generation connect is deezer niet gratis

RE: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 23 okt 2012, 15:56
door MClaeys
Ja, dat zeg ik in mijn post ook, maar ik kan er blijkbaar wel voor kiezen inde Hello app om een of andere reden, vandaar de verwarring dus.

Sent from my Lumia 900 using Board Express

Re: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 23 okt 2012, 16:26
door xenne
misschien best eens contact opnemen met de klantendienst? want is idd niet logisch

Re: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 24 okt 2012, 11:35
door MClaeys
Het blijkt dus inderdaad niet te kloppen, het zou een maand gratis zijn en dan betalen. Dan is het minder interessant, dan kan ik ook bij Spotify blijven :p

Re: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 24 okt 2012, 13:54
door xenne
ha!

via e-services kan je idd één maand gratis deezer aanvragen, dit staat bij "mijn voordelen", en dan "speciale aanbieding voor u"

maar wat heeft dit te maken met uw Pay&Go Generation ?

Re: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 24 okt 2012, 16:17
door MClaeys
Het stond in mijn Hello! app, ik gebruik die omdat dat sneller is dan e-services (en minder vaak plat ligt). Daar stond wel niet bij dat het maar een maand is :) Zo zit er nog een rare bug in, de einddatum van alles is gewoon de huidige datum. Bvb gratis berichten, geldig van 22/10/2012 tot 24/10/2012, gisteren was het nog 23/10. Khad het dus misschien wel zelf kunnen bedenken dat het om een fout ging, maar echt zeker was ik niet :).

Re: Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 24 okt 2012, 19:23
door redman
Dan heb je geluk, bij mij met generation-connect ligt de hello belgacom applicatie plat als e-service plat ligt, volgens mij zijn ze aan elkaar verbonden.

Verwarring rond Deezer

Geplaatst: 24 okt 2012, 19:37
door MClaeys
Bekijk de Hello! app dagelijks, nog maar 1 keer gehad dat het niet ging. Bij e-service heb ik toch vaker problemen.