Pagina 1 van 1
Sagem VOIP "rejected cause=415"
Geplaatst: 21 okt 2012, 08:10
door Camino
Ik heb nog eens een poging gedaan, om de Sagem te configuren voor VOIP met een betamax Clone.
Het resultaat van de "Registration" is Up en de "Call status" is Idle .
Helaas krijg ik geen connectie, in de SIP Call History vind ik als error "rejected cause=415".
Enig idee wat hiervan de oorzaak is?
Re: Sagem VOIP "rejected cause=415"
Geplaatst: 21 okt 2012, 09:56
door philippe_d
De officiƫle betekenis van SIP Error = Unsupported Media Type
Volgens mij kan dat te maken hebben met verkeerde Codecs?
Geef toch eens een beetje meer uitleg over alle instellingen die je grbuikte om de Sagem te configuren voor VOIP ...
Heb je VLAN20 uitgeschakeld, enz ... ?
Re: Sagem VOIP "rejected cause=415"
Geplaatst: 21 okt 2012, 11:37
door Camino
Het is door de verklarende betekenis van de SIP code, dat ik even de codec list ben gaan checken...
En wat bleek nu, de "Codec priority" was niet ingesteld. Nu kan ik wel een verbinding tot stand brengen.
Graag had ik even een kleine toelichting willen vernemen, over de andere instelmogelijkheden.
Er is een keuze tussen 2 codec's, PCMA & G729.
Op welke waarden moet de "Packetization Period" staan?
En wat is het nut van de "Silence Suppression"?
Re: Sagem VOIP "rejected cause=415"
Geplaatst: 21 okt 2012, 13:03
door philippe_d
Er is een keuze tussen 2 codec's, PCMA & G729.: Neem PCMA
Op welke waarden moet de "Packetization Period" staan: niet wijzigen (ik dacht 20ms?)
En wat is het nut van de "Silence Suppression". dit is een bandbreedte besparende setting, die geen nut heeft bij huidige breedbandverbindingen.
Re: Sagem VOIP "rejected cause=415"
Geplaatst: 21 okt 2012, 13:29
door Camino
Bedankt voor je reply, ik laat deze instellingen dan maar onveranderd.
