Beste,
Mijn vriendin en ikzelf hebben beide dezelfde GSM : een Sony-Ericsson. Toen we deze gekocht hebben werd deze geleverd met een USB kabel om deze te verbinden met de PC. Deze zelfde kabel moet je dan connecteren met de geleverde USB adapter om het toestel te voorzien van stroom. De USB kabel in kwestie is niks meer dan een micro USB kabel.
In de wagen zit momenteel 1 USB aansluiting voor bvb een USB-stick met muziek.
Momenteel gebruikten we deze USB aansluiting voor de GPS te voorzien van stroom, en een 12V-lader voor onze gsm's. Echter is deze lader vandaag defect gebleken. Nu zoeken we dus een manier om beide gsm's en de GPS te voorzien van stroom. We kunnen uiteraard 2x een 12V lader kopen (15 euro per stuk) en een 12V splitter. Echter zou ik de GPS willen opladen via de 12V uitgang van de wagen, en de 2 gsm's via de USB adapter die in de wagen zit. Daar ik deze enkel voor stroom wil gebruiken is de vraag of er USB splitters bestaan...
USB kabel splitten
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- krisken
- userbase crew
Hmm een passieve dan? Maar heeft deze stroom op de USB poorten?
Telefonie = EDPnet + OVH
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 90 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Natuurlijk heeft een passieve hub ook stroom op de poorten, alleen is die beperkt tot minder dan 500mA op alle uitgangspoorten SAMEN! En dit omdat die dat maar binnenkrijgt op zijn ingangspoort.krisken schreef:Hmm een passieve dan? Maar heeft deze stroom op de USB poorten?

Code: Selecteer alles
Totale maximum uitgangsstroom = maximum ingangsstroom - eigen verbruik hub
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Misschien zijt ge beter met zoiets (US$6.30): USB 4-port Car Adapter?

Of indien je jouw vriendin al "warm wil laten draaien" tijdens de autorit: een Dynamo Hand-Crank USB Cell Phone Emergency Charger. En dit voor een luttele US$ 2.97 ...

Of indien je jouw vriendin al "warm wil laten draaien" tijdens de autorit: een Dynamo Hand-Crank USB Cell Phone Emergency Charger. En dit voor een luttele US$ 2.97 ...

- krisken
- userbase crew
Dat is het! Ideaal 
Had die zelfs niet gezien bij Deal Extreme

Had die zelfs niet gezien bij Deal Extreme

Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
Als je genoeg hebt met 2 poorten: http://www.ebay.com/itm/Dual-2-Port-USB ... 2ebe9b40f8 $1.42 incl shipment
Of zo iets; http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-2Port- ... 27ca99b6f3 dan kan je jouw gps ofzo nog aansluiten
En voor 4 dollar en nog wat, 'dezelfde' 4 ports: http://www.ebay.com/itm/4-Ports-USB-Car ... 519a41489a
Of zo iets; http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-2Port- ... 27ca99b6f3 dan kan je jouw gps ofzo nog aansluiten
En voor 4 dollar en nog wat, 'dezelfde' 4 ports: http://www.ebay.com/itm/4-Ports-USB-Car ... 519a41489a
- krisken
- userbase crew
Die tweede is een leuke tim. Tnx Tim!
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
Voor een 2 euro + lang wachten heb je dat < 30 dagen, dat is het nadeel. Maar DX is nog trager in mijn ervaring
DX is wat duurder als de verkopers die op ebay zitten, gewoon kijken naar hun feedback, is er iets niet goed dan doen ze vaak een refund
DX is wat duurder als de verkopers die op ebay zitten, gewoon kijken naar hun feedback, is er iets niet goed dan doen ze vaak een refund
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
Wel opletten want veel van die adapters hebben bitter weinig vermogen. Ik heb er 2 verschillende geprobeerd en geen van beiden krijgt mijn Galaxy S opgeladen als ik de GPS heb opstaan, ze krijgen de batterij amper op niveau gehouden.
-
- Elite Poster
@Mathy: Klopt, zo'n dingen zitten zelf al met een 2A lader. Best dus je gps op een apart stukje aansluiten zoals die connector: http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-2Port- ... 27ca99b6f3
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 78 keer
Kzou eerder opteren om zoiets niet bij dx te bestellen. Tegenwoordig duurt het redelijk lang (3-4wkn) eer iets geshipped wordt. ntt dat het "op stock" staat op hun site.
Focalprice is veel sneller met het versturen.
Focalprice is veel sneller met het versturen.
-
- Elite Poster
Ik bedoel de GPS-software op mijn GalaxyTim.Bracquez schreef:@Mathy: Klopt, zo'n dingen zitten zelf al met een 2A lader. Best dus je gps op een apart stukje aansluiten zoals die connector: http://www.ebay.com/itm/Dual-USB-2Port- ... 27ca99b6f3

-
- Elite Poster
Klopt, en auto5 is ook niet duur, mijn radio uit men andere wagen van daar gekocht, iets dat muziek moest spelen (radio)... en had voor 25 euro met USB, mp3, cd, etc allemaal. Dus een duimpje voor mij!sky schreef:Als het dringend is, bij auto5 heb ik die ook al eens zien liggen.
-
- Elite Poster
Auto5 is voor veel zaken (bvb reservelampen) wel degelijk duur, alleen valt het de meeste mensen niet op omdat ze niets anders kennen of er te weinig mee in aanraking komen. 25 euro voor een radio is aan de andere kant wel een koopje als hij deftig werkt en lang meegaat, maar ik vermoed dat dat geen Sony of Pioneer was
(waarmee ik niet wil zeggen dat die beter zijn)

-
- Elite Poster
@Mathy: kenwood; 1jaar goed gebruikt geweest en deed het super. Nu ligt het hier maar wat.