Pagina 1 van 1

Opgezegd. Uurtje later alles weg!

Geplaatst: 04 sep 2012, 18:38
door KaiZas
Zo, snelle jongens daar bij Telenet.

Gisteren middag gebeld om mijn internet + vaste telefoon op te zeggen. Ik kom thuis en het was allemaal al weg. Maar... aan de lijn wisten ze me te vertellen dat er 30 dagen opzeg zou zijn, dus dat de services pas na een maand stopgezet zouden worden.

Ik heb gebeld met de helpdesk, die vonden het ook vreemd dat het meteen was afgesloten.

Gelukkig ligt de ADSL er al, daar niet van. Maar toch, ik heb nog een mailtje gekregen van Telenet met daarin nogmaals de melding dat het 30 dagen ging duren.


Kan ik mij verwachten aan een facturatie-hel? Ik vrees er namelijk al voor.

Re: Opgezegd. Uurtje later alles weg!

Geplaatst: 04 sep 2012, 19:03
door on4bam
Je hebt in principe nog een maand betaald, dat mogen (moeten) ze minstens terugbetalen.

Re: Opgezegd. Uurtje later alles weg!

Geplaatst: 04 sep 2012, 22:50
door TiTanium
Als ze u terug "moeten" aansluiten omdat u die maand nog betaald hebt, durven ze met het smoesje afkomen dat het niet gaat en dat je ineens terug een nieuw jaar of half jaar moet nemen. Dus houdt dit in het achterhoofd ;)

Re: Opgezegd. Uurtje later alles weg!

Geplaatst: 11 sep 2012, 09:28
door Telenet
KaiZas,

Als je signaal meteen werd afgesloten, wordt ook de facturatie van je producten gestopt. Omdat je reeds voor een volgende maand het abonnementsgeld betaald hebt, zal er een correctie gemaakt worden op je eindafrekening (de eerste facturatiedatum na de stopzetting).