Pagina 1 van 1

Opname stopt

Geplaatst: 26 aug 2012, 15:43
door tommekentom
Hallo,

Sinds de laatste update van BelgacomTV, hebben wij op onze beide decoders het probleem dat wanneer we een opname bekijken, middenin de opname de tv automatisch terug op tv springt en we niet kunnen verderkijken naar de opname.
Hoe kunnen we dit probleem oplossen?

Opname stopt

Geplaatst: 30 aug 2012, 12:58
door testertje
Hier hetzelfde. Wanneer we een nPVR programma afspelen, stop dit na x-aantal minuten.
Na een paar keer terug proberen start het programma in het midden van de aflevering.

Gebeld met helpdesk, blijkbaar een gekend probleem.
Spijtig dat nPVR nu nog minder te vertrouwen is.

Re: Opname stopt

Geplaatst: 04 sep 2012, 19:20
door tommekentom
Wat is nPvr? Het is me ook opgevallen dat we nu enkel kunnen kijken naar wat er momenteel aan het afspelen is en dit stoort me enorm! Ik weet dat er hier een probleem is met de bandbreedte van Belgacom, en vroeger nam die dan de opname op op een server van Belgacom waar dit werd bewaard gedurende 30 dagen maar dit lijkt de box nu plots niet meer te doen.

Re: Opname stopt

Geplaatst: 04 sep 2012, 20:41
door kurtcockaert
Sinds de update heb ik problemen met doorspoelen van opnames. Plots loopt het vast op vooruit of achteruit spoelen en enkel drukken op stop knop en opnieuw afspelen lukt. Hun update lijkt wat overhaast gedaan te zijn ...

Opname stopt

Geplaatst: 04 sep 2012, 22:07
door testertje
tommekentom schreef:Wat is nPvr? Het is me ook opgevallen dat we nu enkel kunnen kijken naar wat er momenteel aan het afspelen is en dit stoort me enorm! Ik weet dat er hier een probleem is met de bandbreedte van Belgacom, en vroeger nam die dan de opname op op een server van Belgacom waar dit werd bewaard gedurende 30 dagen maar dit lijkt de box nu plots niet meer te doen.
nPVR = opnemen via netwerk.
Volgens helpdesk zijn er zowel problemen met opnames op harde schijf en via hun servers.
Opnames via de Belgacom servers moet altijd kunnen. Heb je al eens gebeld met de helpdesk?

Re: Opname stopt

Geplaatst: 05 sep 2012, 08:41
door Proximus
Hallo,


De informatie die de helpdesk geeft is correct, dit is een gekend probleem op het nPVR netwerk. De oorzaak is gevonden, we zijn een oplossing aan het uitwerken op dit moment op korte termijn.


Met vriendelijke groeten,

Eva